اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون استان بوشهر خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 450 مددجوی زندانی استان بوشهر

مدیر بنیاد تعاون بوشهر از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 450 مددجوی زندانی این استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 450 مددجوی زندانی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی فقیه شامگاه چهارشنبه در بازدید از مزارع بنیاد تعاون دشتستان اظهار داشت: در ماموریت کاری خود مستندسازی و شفاف‌سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم و سعی کردیم که در اجرای تمام برنامه‌ها و کارها نظم و انضباط و نظارت و حفاظت از مجموعه و اموال در اختیار به نحو مطلوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات ایام نوروز تمام فروشگاه‌ها و مجتمع‌های بنیاد تعاون فعال بوده‌اند و از همکاران خود می‌خواهم که کالاهای مورد نیاز مددجویان را در فروشگاه‌ها عرضه کنند.

این مسئول تصریح کرد: اشتغال در مجتمع‌های بنیاد تعاون تعطیلی ندارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های اشتغال‌زایی مددجویان در ایام نوروز نیز تعطیل نشد.

فقیه تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و توسعه پرورش میگو و سایر صنایع و حرفه‌های بومی اولویت اشتغال زندان‌های استان است.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل بنیاد تعاون استان ظرفیت‌های بی‌نظیری برای اشتغال مددجویان در زندان‌های استان ایجاد شده و امید می‌رود در سال جدید وضعیت اشتغال زندانیان استان روند روبه رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

مدیر بنیاد تعاون استان بوشهر ابراز داشت: ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای مددجویان مورد تاکید این بنیاد قرار دارد.

فقیه از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به 450 مددجوی زندانی استان بوشهر خبر داد و گفت: با تفاهمات منعقده بین اداره کل زندان‌ها و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، با معرفی تعداد چهار مربی، تعداد هفت رشته آموزش فنی ویژه مددجویان مرد و زن ارائه که حدود 450 نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی در جامعه اضافه کرد: امروزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نظر به ارتقاء و پیشرفت به روز جامعه، نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

فقیه گفت: این آموزش‌ها در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌آموزان به کار و با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی، نیاز به نیروی کار ماهر و ارائه آموزش‌های مدرن بیشتر احساس می‌شود تا چرخ صنعت کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید ملی با شتاب بیشتری بچرخد.

وی یادآور شد: اشتغال در بنیاد تعاون هدفمند است و ما تعامل و همفکری و همکاری زندان‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و سعی کرده‌ایم که مسئله اشتغال مددجویان و درآمدزایی آنان را با جدیت پیش ببریم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول