اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان‌جنوبی:

طبقه‌بندی زندانیان سبب تسهیل در اجرای برنامه‌های اصلاحی می‌شود

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: طبقه‌بندی زندانیان سبب تسهیل اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی می‌شود.

طبقه‌بندی زندانیان سبب تسهیل در اجرای برنامه‌های اصلاحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، علی هاشمی در جلسه طرح طبقه‌بندی زندانیان در زندان مرکزی بیرجند ضمن تاکید بر اهمیت طبقه‌بندی زندانیان بر اجرای دقیق این طرح در اندرزگاه‌ها اظهار داشت: طبقه‌بندی زندانیان سبب تسهیل اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی می‌شود چرا که با طبقه‌بندی زندانیان مسئولان اصلاحی و تربیتی می‌توانند بهتر برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های مصوب را نیز بهتر اجرا کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های اصلاح و تربیت از مهمترین برنامه‌های سازمان زندان‌ها هستند که همه واحدها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها تلاش می‌کنند. 

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان جنوبی ادامه داد: نگاه سازمان زندان‌ها به اجرای دقیق برنامه‌های حوزه سلامت اصلاح و تربیت موشکافانه است و در این راه برنامه‌های جامعی تدوین شده است که طرح طبقه‌بندی زندانیان یکی از این برنامه‌ها است.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های عید نوروز در زندان مرکزی بیرجند اذعان داشت: این برنامه‌ها سبب می‌شود مسیر و راه سلامت و اصلاح و تربیت زندانیان هموار شود.

انتهای پیام/22482/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول