اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو دپارتمان داوری:

عامل مرگ تدریجی ورزش کهگیلویه و بویراحمد، عدم قدرت چانه‌زنی در وزارتخانه است

عضو دپارتمان داوری گفت: عدم قدرت چانه‌زنی در وزارت ورزش و جوانان باعث بیمار شدن ورزش استان و مرگ تدریجی آن می‌شود.

عامل مرگ تدریجی ورزش کهگیلویه و بویراحمد، عدم قدرت چانه‌زنی در وزارتخانه است

خداداد افشاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به وضعیت ورزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مهمترین مشکلات در عدم پیشرفت منابع ورزشی استان نداشتن قدرت چانه‌زنی مسئولان در وزارت ورزش و جوانان بوده که این استان هنوز در بسیاری مسائل از جمله ورزش مورد بی‌مهری واقع شده است.

عضو دپارتمان داوری اضافه کرد: عدم قدرت چانه‌زنی در وزارت ورزش و جوانان باعث بیمار شدن ورزش استان و مرگ تدریجی آن می‌شود.

وی با بیان اینکه مساله ورزش کهگیلویه و بویراحمد از اول دچار مشکلاتی بود، گفت: وجود چنین مشکلاتی باعث عقبگرد ورزش استان شده و همچنان شاهد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان وزارتخانه به ورزش استان هستیم.

افشاریان با اشاره به برخی اقدامات وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های سرسام‌آوری برای خرید بازیکنان پایتخت صورت می‌گیرد که اگر وزارت ورزش چنین هزینه‌های میلیاردی را صرف تجهیزات مراکز ورزشی استان‌های محروم کند ورزش استانی چون کهگیلویه و بویراحمد به مشکل کمتری دچار می‌شود.

عضو دپارتمان داوری با انتقاد شدید از وزارت ورزش و جوانان و وضعیت نابسامان ورزش در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بی‌شک بودجه اختصاص یافته برای بازیکنان تیم ملی با هزینه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد برابری می‌کند که تاکنون کمتر توجه‌ای به این موضوع نشده است.

این داور بین‌المللی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان توجه‌ای به استان‌های محروم نمی‌کند و هر استان باید با زور حق و بودجه خود را بگیرد، گفت: از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم قدرت چانه زنی در جذب بودجه ورزش در وزارتخانه را بالا ببرند و استان را از محرومیت خارج کنند.

افشاریان در خاتمه بیان کرد: هیچ کس به فکر ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و مسئولان ارشد استانی باید کمر همت را ببندند و حق استان را بگیرند.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول