اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 663 هزار گردشگر نوروزی از خدمات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مندی بیش ‌از 663 هزار گردشگر نوروزی از خدمات جمعیت هلال‌احمر استان در ایام نوروز خبر داد.

بهره‌مندی 663 هزار گردشگر نوروزی از خدمات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

مسعود مثنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان اقدامات صورت گرفته و ماموریت‌های محوله در ایام نوروز اظهار کرد: امدادگران این جمعیت بر اساس وظیفه ذاتی خود و بر اساس گزارشات واصله در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه حاضر می‌شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌ جمعیت در ایام نوروز استفاده کردیم، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های نوروزی که توسط جمعیت هلال‌احمر اجرا شد توانسته باشیم رضایت مسافران و گردشگران نوروزی را جلب کرده باشیم و اولین مقصد برای مسافرت‌های بعدی را سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد انتخاب کنند.

مثنوی به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز اشاره و اذعان کرد: در طرح نوروزی امسال 385 هزار اقلام توسط جوانان جمعیت هلال‌احمر در پست‌های مشخص شده در بین مسافران نوروزی توزیع و پخش شد که هدف از این امر معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و رعایت اصول ایمنی سفر بود.

وی تعداد حادثه‌های صورت گرفته در نوروز 93 را 130 مورد اعم از کوهستانی، امداد و نجات جاده‌ای، مسمومیت‌ها و ... عنوان کرد و گفت: در نوروز سال جاری بیش ‌از 23 مورد سانحه جاده‌ای گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد آغاز طرح ایمنی و سلامت نوروزی را 27 اسفندماه لغایت 15 فروردین 93 عنوان کرد و گفت: تاکنون و بر اساس گزارشات دریافتی از شهرستان‌ها بیش‌ از 663 هزار نفر از خدمات جمعیت استان در ایام نوروز بهره‌مند شدند.

مثنوی برنامه‌های اجرایی در طرح استقبال از مسافران نوروزی را توزیع بسته‌های آموزشی و بشر دوستانه، ایجاد فضای کودک، ایستگاه سلامت، توزیع بروشورهای فرهنگی، گردشگری و معرفی نقاط حادثه‌خیز استان، تهیه هدایای فرهنگی و امدادی عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: طرح ایمنی و سلامت نوروزی کشور با شعار «بی‌گدار به آب نزنیم ظریف برانیم» بوده که 450 نفر از جوانان داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در این طرح در میادین ورودی و خروجی استان در قالب 15 پست از مسافران نوروزی استقبال می‌کردند.

مثنوی با اشاره به پایان طرح‌های نوروزی سازمان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در نوروز امسال 754 هزار و 281 نفر از خدمات هلال‌احمر در این ایام بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از مراجعه 216 هزار و 436 خودرو به پست‌های طرح ملی و سلامت جمعیت هلال‌احمر خبر داد و ادامه داد: جوانانی که در پست‌ها مستقر بودند با روی گشاده‌ از مسافران استقبال و به سوالات آن‌ها به نحو مطلوب پاسخ می‌دادند.

این مسئول، تعداد مراجعه‌کنندگان به خیمه‌های نماز در ایستگاه‌ها را 26 هزار و 872 مورد عنوان کرد و افزود: استقبال به نسبت خوب بوده که مسافران و گردشگران به منظور ادای فریضه الهی در این مکان دینی حضور یافتند.

وی، استفاده کودکان از فضای دوستدار کودک را نیز 22 هزار و 492 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: با ایجاد و طراحی فضای کودک در کنار ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی استقبال از این بخش رضایت‌بخش بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از مراجعه 17 هزار و 746 مسافر نوروزی به ایستگاه‌های سلامت این جمعیت در استان خبر داد و بیان کرد: در این ایستگاه‌ها با ورود گردشگران به استان فشار خون و قند خون آن‌ها چکاب می‌شد.

مثنوی، توزیع بیش ‌از 235 هزار و 824 نقشه و 191 هزار و 34 بروشور در بین مسافران و گردشگران با ورود به سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول