اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بیش‌ از 235 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش ‌از 235 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان تا پایان 14 فروردین خبر داد.

بیش‌ از 235 هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

هادی زارع پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: تا پایان روز چهاردهم فروردین 235 هزار و 420 نفر روز در مدارس استان اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که از این تعداد 117 هزار و 710 نفر از آن‌ها خانواده‌های فرهنگی و دیگر گروه‌های مسافران نوروزی بودند، گفت: قریب به 191 آموزشگاه با هزار و 472 کلاس درس اسکان مسافران امسال استان را برعهده داشت.

این مسئول با بیان اینکه ستادهای اسکان در هشت شهرستان استان به صورت ویژه از مسافران نوروزی استقبال و راهنمایی‌های لازم به منظور اسکان آن‌ها صورت می‌گرفت، گفت: بر اساس فرم نظرسنجی که به مسافران ارائه می‌شد طی چند روز آینده میزان رضایت مسافران از عملکرد ستادهای اسکان نیز مشخص می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آموزش و پرورش در حد توان و امکانات خدمات لازم را به مسافران در قالب مدارس درجه یک، دو و سه ارائه کرد که امیدواریم رضایت مسافران به استان را جلب کرده باشیم.

وی با تاکید بر این‌که کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرزمین چهار فصل مناطق بکر، طبیعی و بی‌نظیری را در خود جای داده است، گفت: ستاد خدمات سفر با تمام توان در راستای معرفی استان و اسکان و استقبال از مسافران نهایت تلاش را انجام داد تا گردشگران با خاطره‌ای خوش استان را ترک کنند.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول