اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیجار عنوان کرد

عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

سرپرست فرمانداری بیجار گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست.

عزم ملی و مدیریت جهادی لازمه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور یکشنبه شب در نخستین نشست خبری خود در سال جدید که در محل فرمانداری بیجار برگزار شد کاستن از اختلاف طبقاتی و برقراری عدالت اجتماعی را از اهداف هدفمندسازی یارانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا دقت و همت والای مسئولان برای نیازسنجی افراد مشمول و غیرمشمول دریافت یارانه‌ها لازم است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، عنوان کرد: رسانه‌های جمعی باید با اطلاع‌رسانی صحیح و پرهیز از حاشیه‌سازی، دولت را در خصوص برطرف کردن آسیب‌ها و ضعف‌های فاز اول هدفمندی یارانه‌ها کمک کنند و با همراهی تمامی مردم، فاز دوم به صورت صحیح و مطلوب اجرا شود.

به گفته سرپرست فرمانداری بیجار، آگاهی لازم سرپرستان خانوار از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، موجب خارج‌ شدن خانوارهای متمکن از لیست دریافت‌کنندگان یارانه بر اساس خوداظهاری و قوانین مربوطه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بیان اظهارات غیرواقعی از سوی سرپرستان خانوارها طی مرحله راستی‌آزمایی، متخلفین طبق قانون جریمه خواهند شد.

به گفته امین‌پور، انصراف افراد ثروتمند از دریافت یارانه‌ها چراغ راهی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اهداف محرومیت‌زدایی را در پی خواهد داشت.

وی انصراف افراد بی‌نیاز و ثروتمند از دریافت یارانه‌ها را موجب محقق شدن عدالت اجتماعی و کمک به افراد نیازمند و کم‌درآمد جامعه عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری بیجار خواستار توجه به تولید و رونق اقتصادی در مرحله دوم یارانه‌ها شد و تصریح کرد: اهداف دولت در اجرای این طرح تماماً رونق اقتصادی است.

امین‌پور بر اتخاذ تدابیر راهبردی برای جلوگیری از تورم همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و همکاری تمام ادارات به منظور سهولت در اجرای این مهم تأکید کرد.

این مسئول تحقق این مهم را در سایه همکاری و تعامل مردم با مسئولان بیان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی میان مردم و آگاهی آنان از نحوه اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای دقیق آن کنترل تورم و بهبود شرایط اقتصادی را در پی خواهد داشت.

وی خواستار عملکرد هوشمندانه مسئولان در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها شد و این مهم را وظیفه‌ای خطیر بیان کرد.

سرپرست فرمانداری بیجار از آمادگی دستگاه‌های مربوطه برای اجرای فاز دوم از بیستم فروردین ماه سال‌جاری در شهرستان بیجار و اتخاذ تمهیدات لازم برای ثبت‌نام اقشار مختلف در نقاط شهری و روستایی بیجار خبر داد.

امین‌پور در پایان خواستار توجه بیش از پیش تمامی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و روشن‌ کردن اذهان مردم در راستای اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها شد.

انتهای پیام/79015/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول