اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان گفت: مردم از طریق آموزش و پرورش می‌توانند از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها آگاه شوند لذا برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران، شورای دبیران و ... در نظر گرفته شده است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا حسن‌پور ظهر امروز در جمع مدیران واحدهای آموزشی شهر و روستا در مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان قوچان اظهار کرد: ایجاد تشکیلات در دانش‌آموزان، مدیران و معلمان باعث ایجاد موفقیت در آنها خواهد شد که در زمینه مدیران و معلمان، پارلمان فرهنگیان خراسان رضوی تشکیل شده است و تاکنون 35 هزار معلم در آن عضو شده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که ایجاد هر تشکلی باعث کیفیت‌بخشی به مجموعه خواهد شد، اضافه کرد: کمیته کیفیت‌بخشی در سطح اداره آموزش و پرورش قوچان تشکیل شده است که این موضوع باید در سطح مدارس نیز با هر عنوانی مانند اتاق فکر و ... تشکیل شود.

حسن‌پور با بیان این‌که آموزش و پرورش بزرگ‌ترین فصل مشترک میان دولت و ملت در آگاه‌سازی محتوای «برنامه اصلاح بازار انرژی و سیاست‌های حمایتی» بوده است، تصریح کرد: مردم از طریق آموزش و پرورش می‌توانند از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها آگاه شوند لذا کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران، شورای دبیران، تشکلات دانش‌آموزی و انجمن‌های اولیا و مربیان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: آگاه‌سازی این اقشار در آموزش و پرورش باعث آگاه‌سازی مردم شده است؛ به طور مثال مدیران در مجتمع‌های روستایی می‌توانند این طرح را به اطلاع خانواده‌های نیازمند روستایی برسانند.

مدیر اداره آموزش و پرورش قوچان با اشاره به این‌که آغاز هدفمندی یارانه‌ها کار شجاعانه و خوبی بوده است، یادآور شد: پرداخت یارانه‌ها مورد قبول همه کارشناسان و صاحب‌نظران است اما بهتر بود این کار در مسیر قانونی خود حرکت کند اما در اجرا بسیار ضعیف عمل شد.

وی ادامه داد: قرار نبود قیمت حامل‌های انرژی به یکباره افزایش یابد و 50 درصد هزینه یارانه به شرکت‌ها و کارخانجات تعلق بگیرد؛ در صورتی که 160 درصد درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به جای صرف در تولید به صورت نقدی به مردم واگذار شد.

حسن‌پور گفت: هر چقدر بتوان کسانی را که نیاز به دریافت یارانه ندارند برای انصراف از دریافت قانع کرد می‌توان دولت را یاری کرد تا پول به چرخه اقتصادی کشور در ایجاد صنایع تولیدی و کارخانجات، اشتغال‌زایی، درمان و ... بازگردد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول