اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش 7.8 درصدی تردد در جاده‌های یزد

میزان تصادفات فوتی در یزد 46 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان یزد از کاهش 46 درصدی تصادفات فوتی به رغم افزایش 7.8 درصدی تردد در جاده‌های استان یزد خبر داد.

میزان تصادفات فوتی در یزد 46 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز امسال با وجود افزایش تردد در استان یزد، شاهد کاهش تصادفات و سوانج جاده‌ای بودیم که این امر مرهون همراهی و همکاری مردم استان و مسافران نوروزی با پلیس است.

وی عنوان کرد: مردم با رعایت توصیه‌ها و تذکرهای پلیس، توانستند نوروز کم حادثه‌ای نسبت به سال گذشته برای خود و استان رقم بزنند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: کاهش تصادفات منجر به فوت در استان یزد چشمگیر بوده است اما در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی شاهد کاهش 11 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

امان‌اللهی با اشاره به کاهش تصادفات فوتی در استان یزد عنوان کرد: تصادفات منجر به فوت در استان یزد در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته با کاهش 46 درصدی مواجه بوده است.

وی همچنین یادآور شد: در محورهای اصلی استان یزد حادثه، سانحه یا تصادف خاصی گزارش نشده و اغلب تصادفات و سوانح به دلیل بی احتیاطی، خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: بیشترین تصادفات استان یزد در نوروز 93، در محور مهریز ـ خاتم رخ داده و کمترین سوانح نیز مربوط به محور یزد ـ طبس بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان‌های ذی‌ربط در استان، تردد در جاده‌های استان یزد از 25 اسفند تا 15 فروردین 7.8 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: امسال 3میلیون و 707هزار و 415 تردد در جاده‌های استان یزد به ثبت رسیده است.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: به رغم این افزایش، خوشبختانه با کاهش تصادفات مواجه بوده‌ایم که امیدواریم با مشارکت بیش از پیش مردم و همراهی آنها با پلیس، شاهد کاهش بیشتر در تصادفات باشیم.

وی در مورد وقوع جرائم در استان یزد در ایام نوروز نیز اظهار داشت: در زمینه سرقت در این ایام با کاهش 15 درصدی مواجه بوده‌ایم ضمن اینکه در سایر جرائم نیز در استان یزد شاهد کاهش قابل توجهی بوده‌ایم..

امان‌اللهی اظهار امیدواری کرد: در طول سال جاری و در آینده نیز با مشارکت آحاد مردم، شاهد شرایط امنیتی و ایمنی مطلوبی در استان یزد باشیم.

انتهای پیام/2464/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول