اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی آذربایجان غربی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی نوروز امسال در استان خبر داد.

کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سرهنگ حسین عبدی ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: نوروز امسال شاهد کاهش چشمگیر جرایم و سوانح رانندگی در استان بوده‌ایم که این مسئله ناشی از عملکرد شایسته نیروهای انتظامی و همکاری‌های مردم بوده است.

وی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در نوروز امسال و مقایسه آن با نوروز 92، به کشف 100 درصدی جرایم خشن صورت گرفته در استان در طول امسال اشاره کرد و افزود: این مسئله ناشی از تلاش شبانه‌روزی و موثر کارکنان نیروی انتظامی در استان بوده است.

عبدی همچنین با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح نوروزی در عید امسال، گفت: در طول اجرای این طرح شاهد کاهش هفت درصدی سرقت‌های خرد در استان بوده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی در این مدت در استان نسبت به سال گذشته، گفت: در مجموع با تلاش همکاران نیروی انتظامی و همکاری خود رانندگان، نوروز امسال مجموع تصادفات در استان نسبت به نوروز سال گذشته 33 درصد کاهش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کاهش 67 درصدی قتل در این مدت نیز خبر داد و افزود: با اجرای طرح نوروزی شاهد برقراری نظم و امنیتی پایدار و همچنین کاهش جرایم خشن، سرقت‌های خرد و سوانح رانندگی در استان بوده‌ایم.

عبدی همچنین به کاهش جرایمی نظیر راهزنی، سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در استان اشاره کرد و افزود: توجه مردم به هشدارهای پلیس و افزایش ضریب امنیتی اماکن و دارایی‌ها توسط آنها از دیگر عوامل این موفقیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/61006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول