اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان خبر داد

کاهش 22 درصدی تصادفات محورهای استان زنجان

جانشین پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه تصادفات سال‌جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه کاهش 22 درصدی داشته است، گفت: آمار 174 فقره‌ای تصادف جاده‌های زنجان به 135 فقره کاهش یافته است.

کاهش 22 درصدی تصادفات محورهای استان زنجان

اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آمار فوتی‌های تصادفات استان زنجان را در مدت زمان اجرای طرح نوروزی 21 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته تفاوتی نکرده است.

وی با اشاره به افزایش 17 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در طول ایام نوروز اضافه کرد: آمار 96 نفری مصدومان سال گذشته به 112 نفر رسیده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان به کاهش تعداد تصادفات جرحی اشاره و تصریح کرد: تعداد این نوع تصادفات در نوروز سال‌جاری 62 مورد گزارش شده است.

این مسئول از کاهش 39 درصدی تعداد تصادف‌های خسارتی در مدت زمان اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: در نوروز سال‌جاری 109 مورد تصادف خسارتی در محورهای استان زنجان روی داده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه تصادفات ایام نوروز سال‌جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه کاهش 22 درصدی داشته است، ادامه داد: آمار 174 فقره‌ای تصادف جاده‌های زنجان به 135 فقره کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ را همچنان بیشترین تخلفات ثبت شده در بروز حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان بوده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان به نقش موتورسیکلت‌ها در بروز حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: این وسیله در 16 درصد تصادفات نقش داشته‌ است.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین تصادفات محورهای استان زنجان در کیلومترهای یک تا 30 روی داده است، ادامه داد: 47 درصد تصادف‌های استان زنجان در این کیلومترها روی داده است.

شیرمحمدی اوج ترافیک را در ساعات 12 ظهر تا 18 عصر اعلام کرد و ابراز داشت: به نظر می‌رسد مردم باید بیشتر به استراحت خود اهمیت دهند.

وی به تست‌های اعتیاد انجام شده در مدت زمان اجرای طرح نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع 351 مورد تست انجام شده 61 مورد مثبت بوده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مورد مثبتی از تست‌های الکل رانندگان در طول ایام نوروز گزارش نشده است، ادامه داد: از مجموع 371 مورد تست انجام شده هیچ یک مثبت نبوده است.

این مسئول وضعیت ترافیک استان زنجان را در حال حاضر عادی عنوان و تاکید کرد: توصیه به رانندگان رعایت قوانین و مقررات است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول