اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت خبر داد

جمع‎آوری و استانداردسازی انشعاب‎های غیرمجاز جیرفت

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: پس از شناسایی انشعاب‏های غیراستاندارد منطقه به منطقه در حال کدگذاری و جمع‎آوری آن‎ها هستیم.

جمع‎آوری و استانداردسازی انشعاب‎های غیرمجاز جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: پروانه‎های صادر شده توسط شهرداری بیش از اشتراک‎های صادره برای آب شرب است.

وی گفت: با توجه به این امر با برنامه‎ریزی مدون نسبت به شناسایی انشعاب‎هایی که در لیست مشترکان قرار ندارند، اقدام کرده و بر همین اساس منطقه به منطقه در حال کدگذاری و جمع‎آوری آن‎ها هستیم.

سنجری تصریح کرد: وجود انشعاب‏های غیراستاندارد علاوه بر تضییع حقوق مشترکان آب موجب بروز حوادث و اتفاق‎های زیادی در قسمت انشعاب‎ها و خطوط توزیع شبکه می‎شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین حوادث نیز در بخش انشعاب‎ها گزارش شده، بیان داشت: هدر رفت آب، اتلاف وقت کارکنان، افزایش هزینه‎های نگهداری و بهره‎برداری و بروز مشکلات بهداشتی از جمله مشکلات این امر ناپسند است.

مدیر امور‎ آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت عنوان کرد: در صورتی که این انشعاب‎ها به اشتراک‎های واقعی تبدیل شوند، شاهد ارتقا آب و فاضلاب شهری جیرفت در سطح استانی و ملی هستیم.

وی عنوان کرد: نتیجه این امر مساعدت‎های ویژه وزارت نیرو در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و پیامد آن تأمین اعتبار بخشی از سرمایه‎گذاری‎‎ها در بخش بازسازی و استانداردسازی شبکه و انشعاب‎ها است.

سنجری خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 29 هزار و 500 مشترک از آب شهری بهره‎مند می‎شوند که با تعداد پروانه‎های صادره از طریق مراجع مربوطه فاصله معناداری دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم با تلاش و برنامه‎ریزی‎های مدون و متقن تا پایان سال 93 این فاصله به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/80001/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول