اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

تحقق 98 درصدی تعهدات آبفای تاکستان در تبدیل انشعابات غیرمجاز

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: 98 درصد تعهدات امور آبفای شهری شهرستان تاکستان در زمینه تبدیل انشعابات غیرمجاز محقق شده است.

تحقق 98 درصدی تعهدات آبفای تاکستان در تبدیل انشعابات غیرمجاز

رضا خرده‌دان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان تاکستان اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه سال گذشته 98 درصد تعهدات امور آبفای شهری این شهرستان در زمینه تبدیل انشعابات غیرمجاز آب به انشعابات مجاز محقق شده است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری این شرکت در شهرستان تاکستان برای تبدیل انشعابات غیرمجاز آب به انشعابات مجاز در سال گذشته تا پایان بهمن ماه به تعداد 78 مورد بوده است، افزود: بر اساس هدف‌گذاری امور آب و فاضلاب شهری شهرستان تاکستان باید 80 مورد تبدیل انشعاب در این شهرستان صورت می‌گرفت و تعداد تبدیلات انجام شده نشان‌دهنده تحقق 98 درصد از تعهدات شرکت آبفای استان بوده است.

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در خصوص فعالیت‌ها، اقدامات، وظایف و برنامه‌های حوزه متبوع خود در شرکت آبفای استان بیان کرد: در مدت یاد شده این شرکت توانست 612 مورد از انشعابات غیرمجاز آب را که در سراسر استان شناسایی شده بود، به انشعابات مجاز تبدیل کند.

خرده‌دان با اشاره به عملکرد امور آب و فاضلاب شهری شهرستان بویین زهرا به تحقق 40 درصدی تعهدات در این زمینه اشاره و عنوان کرد: این میزان تحقق از آن روست که امور آبفای بویین زهرا توانسته از تعهد 40 مورد خود 16 مورد را به مرحله اجرا برساند.

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجا که آوج کمتر از دو سال است که به شهرستان تبدیل شده، اداره امور آبفا ندارد و اداره آب و فاضلاب شهرستان در آن فعال شده است که به همین دلیل عملکرد آن نیز زیر نظر امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا اداره می‌شود.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول