اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خبر داد

تبدیل 600 انشعاب غیرمجاز آب در قزوین به انشعابات مجاز

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از تبدیل بیش از 600 انشعاب غیرمجاز آب در این استان به انشعابات مجاز خبر داد.

تبدیل 600 انشعاب غیرمجاز آب در قزوین به انشعابات مجاز

رضا خرده‌دان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص فعالیت‌ها، اقدامات، وظایف و برنامه‌های حوزه متبوع خود در شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه سال گذشته تعداد یک هزار و 488 فقره انشعاب غیرمجاز آب در این استان شناسایی شد و شرکت آب و فاضلاب قزوین توانست 612 مورد را به انشعابات مجاز تبدیل کند.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری این شرکت در زمینه تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز در مدت یاد شده در مجموع تبدیل 564 مورد از آن‌ها بود، افزود: میزان عملکرد شرکت در این زمینه تحقق 109 درصدی اهداف و تعهدات حوزه یاد شده را نشان می‌دهد.

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به آمار و عملکرد تفکیکی هر یک از ادارات امور آبفا در شهرستان‌های استان قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان قزوین با وجود اینکه میزان تعهدات اداره امور آب و فاضلاب شهری این شهرستان برای تبدیل انشعابات برابر 65 مورد بود، این اداره توانست با تبدیل 171 فقره انشعاب غیرمجاز به مجاز آب، 263 درصد از تعهدات خود را عملی کند.

خرده‌دان اضافه کرد: همچنین در شهرستان آبیک از 250 فقره تعهد اداره امور آب و فاضلاب، 136 مورد اجرایی و منجر به تحقق 54 درصد از تعهدات شرکت در این حوزه تا پایان بهمن ماه شد.

معاون امور درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین، آمار عملکرد و تحقق تعهدات شرکت در شهرستان البرز را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این شهرستان بنا بود 129 فقره از انشعابات غیرمجاز به مجاز تبدیل شود که این اقدام برای 211 مورد از این قبیل انشعابات صورت گرفت و عملی شدن 164 درصد از تعهدات را به دنبال داشت.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول