اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مدیریت جهادی جز با روحیه جهادی محقق نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدیریت جهادی جز با روحیه جهادی محقق نخواهد شد.

مدیریت جهادی جز با روحیه جهادی محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان مرکزی افزود: با انجام وظایف اخلاقی و تلاش در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری می‌توانیم کارنامه درخشانی را برای استان رقم بزنیم.

وی ابراز داشت: کسب رتبه برتر در اقتصاد و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان از بزرگترین پیروزی‌ها در عرصه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شعار سال جدید دو راهبرد برای ملت ایران دارد که یکی فرهنگ و دیگری اقتصاد است که باید هم به اقتصاد و هم به فرهنگ مردم توجه جدی شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: دو مولفه اقتصاد و فرهنگ مد نظر مقام معظم رهبری بوده و این مهم یک فرصت است تا بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را با عزم، اراده، مدیریت جهادی و فرهنگ سازی در میان مردم به پیش ببریم.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: قطعا تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است و این عزم جز با فرهنگ‌ سازی و ترویج فرهنگ عمومی جلوه‌گر نخواهد شد، بنابراین چنانچه کارگرو‌ه‌ها در کمیسیون فرهنگی به صورت دقیق وظایف خود را پیگیری کنند، دست یافتن به این شعار به هیچ وجه ناممکن به نظر نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: فرصتی برای کشور به وجود آمده است تا بتوانیم بخش آسیب دیده کشور و ظرفیت از دست رفته را به چرخه اقتصاد باز گردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت حرکت جهادی در فرهنگ و اقتصاد در سال جدید تاکید کرد و افزود: اگر فرهنگ تولید و مصرف صحیح و به کارگیری سرمایه و روحیه جهادی نباشد، اقتصاد به جایی نمی‌رسد که مردم و مسئولان باید در حفظ و پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: پیشرفت اقتصادی باید با جهت‌گیری معنوی همراه باشد، یعنی تلاش در حوزه اقتصاد به ‌عنوان یک امر مقدس و دارای بار ارزشی بالا تلقی شود و همانگونه که جهاد در جبهه‌های جنگ یک امر مقدس و ارزشمند است، نگاه ما به اقتصاد و فعالیت اقتصادی نیز باید جهادگونه باشد.

دری نجف‌آبادی همدلی مردم و مسئولان نظام را یکی از الزامات تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و عنوان کرد: تنها با همدلی و همگرایی می‌توان توطئه‌های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

امام جمعه اراک ادامه داد: در شرایط کنونی با عزم، اراده و سیاست‌های اتخاذ شده می‌توان مسیر کشور را به سوی اقتصاد شکوفا سوق داد.

انتهای پیام/87005/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول