اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

اعزام 184 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طی 12 ماهه سال گذشته، 184 گروه جهادی محلات، دانشجویی و میهمان به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

اعزام 184 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طی 12 ماهه سال گذشته 216 گروه جهادی یک‌روزه برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی از اعزام 184 گروه جهادی محلات، دانشجویی و میهمان به این مناطق خبر داد و گفت: این گروه‌ها حداقل به مدت هفت روز و حداکثر 14 روز در این مناطق مشغول فعالیت و به افراد محروم خدمات‌رسانی کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: طی سال گذشته 103 گروه جهادی محلات به تعداد یک‌هزار و 395 اردو به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اعزام 62 گروه دانشجویی به مناطق روستایی خراسان جنوبی، اذعان داشت: این گروه‌ها در غالب یک‌هزار و هشت نفر اردو انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ارتباط با اعزام گروه‌های جهادی یک روزه به مناطق محروم استان، اذعان داشت: تعداد 20 هزار و 662 نفر در غالب یک‌هزار و 216 گروه جهادی یک روزه به مناطق محروم استان اعزام شدند.

ویزیت رایگان 4669 نفر در مناطق محروم خراسان جنوبی

زهرایی از ویزیت رایگان 4 هزار و 669 نفر از افراد محروم استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: این افراد توسط 258 تیم بهداشتی درمانی ویزیت شده‌اند.

وی یادآور شد: طی بازه زمانی 12 ماهه سال گذشته، 19 گروه جهادی میهمان از استان‌های تهران و مشهد به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به این‌که عمده فعالیت این گروه‌ها در غالب‌های آموزشی، فرهنگی و عمرانی بوده است، ادامه داد: اعزام بیشتر گروه‌های میهمان به شهرستان نهبندان و زیرکوه بوده است.

انتهای پیام/69017/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول