اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره:

همفکری مردم و مسئولین مولفه مهم تحقق شعار امسال است

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: همفکری مردم و مسئولین مولفه مهم تحقق شعار امسال است.

همفکری مردم و مسئولین مولفه مهم تحقق شعار امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه باید نهادینه شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تیزبینی و درایت نسبت به نامگذاری سال اقدام کرده‌اند و مطرح کردن فرهنگ در کنار اقتصاد در واقع اهمیتی زیاد دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: همفکری مردم و مسئولین مولفه مهم تحقق شعار امسال است.

نیک‌نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسئله اقتصاد و فرهنگ تنها با همکاری و همفکری مردم و مسئولین به تحقق می‌پیوندد و برای موفقیت در عرصه اقتصاد و توانمندی به یک فرهنگ با همکاری و عزمی جدی و ملی نیازمندیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان کرد: تأکید مقام معظم رهبری به همکاری مسئولان و مردم مشخص کرد برای دستیابی به موفقیت روزافزون باید مدیریت جهادی همراه با دلسوزی مردم و مسئولین وجود داشته باشد و با اقتصاد و فرهنگ به یک عزم ملی و تلاش جهادی در رسیدن به موفقیت نیاز داریم.

وی ابراز داشت: برای تحقق یافتن شعار امسال تمام هیئات مذهبی و مردم باید در راس عملی کردن آن باشند و نکات مهم این شعار را سرلوحه زندگی قرار دهند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول