اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی تأکید کرد

عزم همگانی برای شکوفایی اقتصادی و فرهنگی جامعه

فرماندار خوی بر لزوم عزم همگانی مردم و مسئولان برای شکوفایی اقتصادی و فرهنگی جامعه تأکید کرد.

عزم همگانی برای شکوفایی اقتصادی و فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: باید مردم و مسئولان با تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال تلاش کنند و در این راستا باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهند.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای اداری این شهرستان در طول یک سال گذشته، گفت: در طول سال گذشته مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در پای صندوق‌های رأی، به فرمان رهبری لبیک گفته و حماسه‌ سیاسی ماندگاری از خود به جای گذاشتند که مردم شهرستان خوی نیز در خلق این حماسه نقش فعال و موثری داشته‌اند.

عماری همچنین به حضور پررنگ مردم شهرستان خوی در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد و افزود: راهپیمایی مردم شهرستان خوی پرشورتر از سال‌های قبل بوده که این مسئله پشتیبانی مردم را از نظام اسلامی نشان می‌دهد.

وی همچنین به برگزاری مراسم‌های معنوی متعدد در سطح ملی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امیدواریم از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای برگزاری مراسم‌های مشابه در سال جدید نیز بیش از پیش بهره‌برداری کنیم.

عماری با اشاره به حضور مسافران نوروزی در طول ایام عید در این شهرستان، گفت: این ایام فرصت خوبی برای شناساندن شهرستان به مسافران از دیگر نقاط کشور بود که با توجه به تمهیدات صورت گرفته در افزایش اطلاع‌رسانی به مردم از طریق توزیع بروشورهای گردشگری و رسیدگی به اماکن گردشگری شهرستان و همچنین ستاد خدمات سفر تشکیل شده برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، امیدواریم تا حدودی در این زمینه موفق بوده باشیم.

فرماندار خوی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: باید با عزم همگانی برای تحقق این شعار بیش از پیش تلاش کنیم تا شاهد شکوفایی در اقتصاد و فرهنگ کشورمان شویم.

عماری در این راستا خطاب به مسئولان تأکید کرد: باید با عزم همگانی برای تحقق آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول