اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت آذربایجان‌شرقی خبر داد

تشکیل بیش از یک هزار فقره پرونده برای متخلفان اقتصادی در ایام نوروز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از تشکیل یک هزار و 412 فقره پرونده برای متخلفان اقتصادی در ایام نوروز در این استان خبر داد.

تشکیل بیش از یک هزار فقره پرونده برای متخلفان اقتصادی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز از انجام 16 هزار و 400 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان و تشکیل یک هزار و 412 فقره پرونده برای متخلفان طی 10 روز اول اجرای طرح نظارتی نوروز 93 خبر داد و اظهار کرد: اقدامات نظارتی در روزهای آتی و تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نظارت بر عرضه انواع میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، البسه و پوشاک، اقلام پروتئینی و نیز برخی خدمات نظیر قالیشویی، خدمات مربوط به ناوگان مسافربری، اماکن سیاحتی و اقامتگاه‌ها و رستوران‌های بین‌راهی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های نظارتی بازرسان این سازمان در ایام مذکور بوده و در 10 روزه ابتدایی طرح 403 مورد گزارش مردمی از طریق تلفن 124 و ناظران افتخاری دریافت شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و برای 63 واحد متخلف تشکیل پرونده شده است.

عظمایی استفاده از ظرفیت و همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های استانی از جمله شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره کل دامپزشکی استان، معاونت غذا و دارو و شبکه بهداشت، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و اتاق اصناف را از دیگر محورهای اجرایی طرح نظارتی نوروز 93 عنوان کرد و افزود: در 10 روز مذکور 34 مورد گشت مشترک بازرسی با همراهی برخی از نهادهای فوق‌الذکر برگزار و برای 13 واحد متخلف نیز تشکیل پرونده شده است.

عظمایی در پایان ضمن تاکید به بنگاه‌های اقتصادی استان برای اهتمام در رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، رعایت درصدهای سود قانونی و خودداری از گرانفروشی، درج قیمت مصرف‌کننده و صدور صورت‌حساب یا فاکتور، به شهروندان و مسافران نوروزی اطمینان خاطر داد هرگونه شکایت و گزارشی در خصوص تخلفات صنفی در صورت اعلام از طریق تلفن 124 در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه می‌شود.

انتهای پیام/60002/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول