اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای آذربایجان غربی خبر داد

تداوم معرفی جاذبه‌های گردشگری از سیمای آذربایجان غربی

معاون صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف استان از سیمای آذربایجان غربی همچنان معرفی می‌شود.

تداوم معرفی جاذبه‌های گردشگری از سیمای آذربایجان غربی

مهراب مرادوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف استان از سیمای آذربایجان غربی به طور مستمر معرفی می‌شود.

وی به پخش پنج مستند با عنوان «اقلیم» ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: 50 مستند فاخر دیگر از تولیدات استان پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این مستندها برای معرفی مناطق تاریخی و طبیعی از سیمای آذربایجان غربی پخش می‌شود که مواردی نظیر طبیعت زیبا، میوه‌ها، سوغاتی‌ها، آثار تاریخی و .. را دربر می‌گیرد.

مرادوردی به پخش یک فیلم سینمایی جذاب و تکرار آن همچنین پخش سریال در نیمه نخست ماه و تداوم آن اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر سیما، در حوزه صدا تدارکات خاصی انجام گرفته است.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای آذربایجان غربی از پخش ویژه‌برنامه چیچک به مدت دو ساعت از ساعت پنج تا هفت بعد از ظهر خبر داد.

مرادوردی خاطرنشان کرد: این برنامه در آیتم‌های متفاوت و با لحاظ موضوع سفر و گردشگری همچنین معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی تولید شده‌است.

وی به تولید و پخش پیام‌های روزانه برای اطلاع‌رسانی به مسافران و مردم بومی اشاره کرد و اظهار داشت: این پیام‌ها موضوع‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/61002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول