اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌رئیسی تاکید کرد

راه‌اندازی لانه‌جاسوسی جدید مدعیان دروغین حقوق بشری در ایران ممنوع

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: دولت و مجلس و مردم نباید اجازه راه‌اندازی لانه جاسوسی جدیدی در خاک ایران اسلامی به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشری بدهند.

راه‌اندازی لانه‌جاسوسی جدید مدعیان دروغین حقوق بشری در ایران ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: وظایفی که زن و شوهر نسبت به همدیگر دارند وظایفی است که خداوند متعال برای انسان‌ها تعیین کرده و از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف زن اطاعت از شوهر است.

صلواتی تصریح کرد: خانواده یک واحد اجتماعی همانند اجتماع بزرگ است که باید رهبر و سرپرست واحد داشته باشد تعدد رهبر و سرپرست باعث اختلاف و موجب پراکندگی می‌شود لذا می‌بایست یک نفر عهده‌دار سرپرست خانواده و مسئول اداره زندگی باشد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی افزود: دین مبین اسلام صریحاً دستور داد که سرپرست خانواده باید مرد باشد زیرا مرد قادر است و توان حل مشکلات و رفع نیازهای خانواده را دارد.

صلواتی اذعان داشت: همچنان که خداوند متعال ویژگی‌هایی نظیر لطافت روح، عطوفت و مهربانی، بردباری و ایثار به زن عطا کرد تا با برخورداری از این خصوصیات بتواند نقش خود را به عنوان همسر و مادری مهربان انجام دهد.

وی افزود: قوام و تحکیم استمرار زندگی زن و مرد به محبت و دوستی، تفاهم و احترام متقابل و به رسمیت شناختن و رعایت حقوق همدیگر است خانم‌ها بدانند اطاعت از شوهر موجب تقرب به خداوند متعال می‌شود و اطاعت زن از شوهر حکم خدا و رسول خداست.

حجت‌الاسلام صلواتی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آمریکا دشمن شماره یک آزادی مردم در جهان است که برای سیطره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: دست آوردهای هسته‌ای برای ما عظیم و تاریخی است اهمیت آن از نفت و استخراج نفت بیشتر است.

صلواتی گفت: ما در شرایط تحریم همه جانبه به فناوری هسته‌ای رسیدیم و جمهوری اسلامی هم قانونی و هم شفاف عمل کرده است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی افزود: کشور ما از لحاظ استدلالی منطقی عمل کرده است اگر امروز تامین نکنیم فردا این ملت باید دست گدایی دراز کند و باید گفت انرژی هسته‌ای حق ملت ایران است.

صلواتی تصریح کرد: مشکل اصلی غرب این است که ما زیر بار حرف زور نمی‌رویم و بهانه امروز برای جنگ اقتصادی مسئله هسته‌ای است.

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: دولت و مجلس و مردم نباید اجازه راه‌اندازی لانه جاسوسی جدیدی در خاک ایران اسلامی به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشری بدهند.

وی تاکید کرد: این گستاخی که امروز اتحادیه اروپا دارد محصول سهل‌انگاری است که دولت راستگویان اجازه داد اینها با فتنه‌گران دیدار داشته باشند و تصویب قطعنامه‌ نقض صریح و آشکار قوانین بین‌المللی و دخالت در امور داخلی کشورها است و نتیجه تعامل با غرب این است که می‌آیند و برای کشور ما شرایط تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/82009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول