اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

غربی‌ها حق حرف زدن درباره حقوق بشر را ندارند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با کارنامه‌ای که کشورهای زورگوی غربی از خود بر جای گذاشته‌اند، حق حرف زدن درباره حقوق بشر را ندارند.

غربی‌ها حق حرف زدن درباره حقوق بشر را ندارند

بیژن نوباوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: بیش از 200 سال است که چند کشور زورگوی غربی بر منافع و ثروت ملت‌های مختلف چنگ زده و با دسیسه‌های مختلف ثروت ملت‌ها را غارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری و زورگوی غربی تنها به فکر منافع نامشروع خود هستند و در این راه از هیچ ظلم و ستمی به دیگران خودداری نمی‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جنایات حاکمان چند کشور اروپایی و آمریکایی طی دو قرن اخیر گفت: در این مدت دو جنگ بزرگ جهانی و ده‌ها جنگ منطقه‌ای با دخالت مستقیم اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به راه افتاده و آنها در این میان حقوق مردم خود را هم زیر پا می‌گذارند.

نوباوه افزود: از سوی دیگر رسانه‌های کشورهای غربی نیز به طور کامل در خدمت سیاست‌های زورگویانه استکبار قرار داشته و تنها چیزی که برای آنها مهم نیست، آزادی بیان و اطلاع‌رسانی شفاف است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه همین امروز هیچ رسانه غربی حق ندارد که از جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان و سوریه صحبت کرده و کسی اجازه انتشار اخبار مربوط به کشتار کودکان مسلمان توسط این رژیم بیدادگر را ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مدت حاکمان غربی کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشته و با این وجود حرف از دفاع از حقوق بشر می‌زنند.

نوباوه تاکید کرد: با این کارنامه سیاه آنها حق ندارند درباره مفاهیم ارزشمندی چون رعایت حقوق ملت‌ها حرف زده و در این زمینه اظهار نظر کنند.

وی متذکر شد: سران کشورهای اروپایی و آمریکایی اگر در حرف‌های خود صادق هستند، ابتدا باید حقوق مردم کشور خود را به رسمیت شناخته و به مخالفان خود اجازه اظهارنظر بدهند.

نوباوه که سال‌ها به عنوان خبرنگار در برخی از کشورهای غربی از جمله آمریکا فعالیت داشته، می‌گوید: این چه آزادی بیانی است که اگر کسی درباره مسائلی چون هولوکاست در اروپا تنها نظر خود را بیان کند، با دادگاه و زندان روبه‌رو می‌شود.

وی متذکر شد: همچنین انتقاد از سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس و سرسپردگی سران کاخ سفید در برابر این رژیم غاصب، در آمریکا مجازات سنگینی در پی دارد و با این وجود دولت و حاکمیت آمریکا حرف از حقوق بشر می‌زند.

نوباوه در پایان تاکید کرد: افکار عمومی جهان آگاه و بیدار شده و به خوبی می‌داند که حرف زدن از حقوق بشر از سوی استکبار جهانی بزرگ‌ترین طنز سال‌های اخیر است.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول