اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

غربی‌ها ناقضان حقوق بشر هستند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: غربی‌ها خود ناقض حقوق بشر هستند و هیچ یک از معیارهای انسانی و اسلامی را رعایت نمی‌کنند.

غربی‌ها ناقضان حقوق بشر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار داشت: اقدام اخیر اتحادیه اروپا که همراه با برخی دهن‌کجی به معیارهای واقعی انسانی بود به معنای حقیقی ثابت کرد که خود آنها پایبند به هیچ مرام و اندیشه‌ای نیستند بلکه سعی می‌کنند تا فقط با دروغ حقانیت نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.

وی تصریح کرد: ما در 35 سال گذشته تمام قواعد انسانی و اسلامی را چه در حوزه حقوق بشر و چه در انتخابات به شایستگی به نمایش گذاشتیم و ثابت کردیم که بهتر از غربی‌ها می‌توانیم عزت انسان‌ها و کرامت آنها را حفظ کنیم.

علوی سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران را یک سند آبرو و عزت برای این سرزمین بیان کرد و افزود: از آن لحظه‌ای که با شیطان بزرگ قطع رابطه کردیم جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و عظمت قرار گرفته و همچنان مسیر عزتمند خودمان را ادامه داده و لحظه‌‌ای به وابستگی‌ به غرب فکر نمی‌کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ امروز جوانان این مرز و بوم با درایت و هوشمندی بزرگترین سرمایه این کشور هستند که هیچ وقت اجازه نمی‌دهند ایران در معرض تهدید و یا برخی اندیشه فاسد بدخواهان باشد.

وی به روز جهانی بهداشت اشاره کرد و ادامه داد: سلامت امروز جامعه یکی از معیارها و محک‌های پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود چرا که هر جامعه‌ای که بتواند در این عرصه توانمند و قوی حرکت کند، می‌تواند بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرده و کاستی‌ها را کنار بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد بهداشت روانی و سلامت روحی و جسمی تک تک افراد جامعه و خانواده را بسیار مهم و ارزشمند بیان کرد و یادآور شد: امروز همه ما باید در ارتقا و اعتلای بهداشت جامعه تلاش و کوشش کنیم.

علوی گفت:‌ وضعیت بهداشتی مناطق شهری و روستایی ما در سال‌های اخیر به مراتب افزایش یافته و این نشان از نگاه دولتمردان و مسئولان به بهبود وضعیت بهداشتی در جامعه است.

انتهای پیام/2003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول