اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود

امام جمعه گلپایگان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.

فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: همه باید در جهت اعتلای فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش کنیم.

وی به شهادت جان‌گداز طلبه بسیجی شهید امر به معروف و نهی از منکر"علی خلیلی" که اصالتاً اهل گلپایگان بوده است، اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار در شب نیمه شعبان به دست اراذل و اوباش تهران مضروب شد و در آغازین روزهای سال 93در اثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود و مردم در برابر گناهان و معصیت‌هایی که در جامعه روی می‌دهد، بی‌تفاوت نباشند.

اسماعیلی ادامه داد: یکی از معیارهای جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است که باید همه ما در برابر این فریضه الهی ساکت ننشینیم.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه نباید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: همه ما موظف هستیم دستورات خدا را رعایت کنیم و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/63014/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول