اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان خواستار شد

اشد مجازات برای جسارت‌کنندگان به آمران به معروف

امام جمعه سمنان خواستار تعیین اشد مجازات برای جسارت‌کنندگان به آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی قوه قضاییه شد.

اشد مجازات برای جسارت‌کنندگان به آمران به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عروج ملکوتی شهید «علی خلیلی» که در روزهای اخیر شاهد بودیم در راه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به سوی حق شتافت، برای همه مردم ایران ضایعه‌ای دردناک و غم‌بار است.

وی تصریح کرد: ملت ایران از شهادت این جوان غیور و طلبه باوجدان اندوهگین شدند و در این راه، قوه قضاییه باید ورود پیدا کرده و فضا را به گونه‌ای خاص برای جنایتکاران، اراذل و اوباش ناامن کند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: محیط جامعه اسلامی باید به گونه‌ای باشد که کسی از حدود اسلامی عدول نکند و اگر فردی خواست دستورات الهی را در اجتماع پیاده سازد، هیچکس جرأت جسارت به وی را نداشته باشد.

شاهچراغی خواستار حمایت بیشتر از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و گفت: مردم بزرگ کشورمان امروز از قوه قضاییه می‌‌خواهند تا جنایتکارانی که به آمران به معروف و ناهیان از منکر جسارت و خدای نکرده توهین یا مشکل دیگری برای آن درست می‌کنند را به اشد مجازات محکوم کند.

وی بیان داشت: در حکومت اسلامی، وظیفه همه مردم و مسئولان در هر محیطی که باشند، اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و همه باید در این راه مهم قدم بگذارند.

امام جمعه سمنان افزود: اگر مردم و مسئولان ورود بهتری به این فریضه داشته باشند، کسی جرأت نخواهد کرد تا در نظام اسلامی دست به چنین رفتارهایی بزند.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول