اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ورزش اصفهان در محک آزمون‌های بین‌المللی

ورزش کشورمان در سال جاری آزمون‌های مهمی را پیش رو دارد و ورزشکاران اصفهانی می‌توانند در این آزمون‌ها نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کرده و سال 93 را برای همیشه در تاریخ ورزش استان ثبت کنند.

ورزش اصفهان در محک آزمون‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آزمون‌های پیش رو برای ورزش اصفهان در سال آینده این ظرفیت را دارد که نقش ویژه‌ای را برای ورزش استان ایفا کند و برای همیشه سال 93 را در تاریخ ورزش دیار زاینده‌رود ثبت کند.

به همین مناسبت امروز در گزارشی به این آزمون‌های پیش رو نگاهی خواهیم داشت:

بازی‌های آسیایی اینچوان 2014

در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو بهترین نتیجه برای ورزش ایران به دست آمد و کاروان ورزشی ایران به عنوان چهارمی دست پیدا کرد که از نظر مجموع تعداد مدال‌های کسب شده و مرغوبیت یک نتیجه تاریخی محسوب می‌شد.

در این مسابقات ورزشکاران اصفهانی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کردند که 4 مدال طلای خدیجه آزادپور، سجاد مرادی، احمدرضا طالبیان و علیرضا نصرآزادانی بود که نتیجه‌ای شگفت‌انگیز محسوب می‌شد، زیرا در ادوار مختلف بازی‌های آسیایی هیچ‌گاه ورزشکاران اصفهانی موفق به کسب این تعداد مدال طلا در یک دوره نشده بودند.

نتیجه به دست آمده در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو، باعث شده تا ورزش ایران و اصفهان کار دشواری را در بازی‌های آسیایی آینده پیش رو داشته باشد، زیرا هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، با نتیجه سابق مقایسه خواهد شد.

ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف می‌توانند در بازی‌های آسیایی به مدال‌های ارزشمندی دست پیدا کنند تا همانند دوره گذشته بهترین نتیجه به تفکیک استانی به نام ورزشکاران همشهری ما ثبت شود.

جام جهانی برزیل

بدون شک مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 2014 جهان، مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل خواهد بود، جایی که تیم ملی فوتبال کشورمان نیز به عنوان یکی از 32 تیم شرکت کننده با برترین‌های فوتبال دنیا رقابت می‌کند.

البته در مورد جام جهانی فوتبال، اصفهانی‌ها نقش چندان پر رنگی را نمی‌توانند ایجاد کنند، اما با این حال می‌توانیم چشم به درخشش ستاره‌های اصفهانی و ترانسفر آن‌ها به لیگ‌های معتبر دنیا باشیم، زیرا پس از هر دوره حضور ایران در جام جهانی، تعدادی از بازیکنان ایرانی شانس پیوستن به تیم‌های سرشناسی را پیدا کرده‌اند.

مسابقات جام جهانی والیبال و بسکتبال

تیم ملی بسکتبال کشورمان در سال 92 توانست جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاورد تا در سال 93 آزمون مهم جام جهانی را پیش رو داشته باشد.

در تیم ملی بسکتبال ایران، بازیکنان اصفهانی علاوه بر اینکه نقش کلیدی را در صعود تیم ملی به این رقابت‌ها ایفا کردند، در رقابت‌های جام جهانی نیز می‌توانند چهره‌های شاخص تیم ملی باشند.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز که یک سال رویایی را پشت سر گذاشت، در سال 93 رویدادهای جهانی والیبال را پیش رو خواهد داشت و پس از سه سال باید حضور در میادین بین‌المللی بدون ولاسکو را تجربه کند.

در تیم ملی والیبال در سال 92 چند بازیکن اصفهانی درخشش قابل ملاحظه‌ای داشتند و انتظار می‌رود در رقابت‌های پیش رو نیز این روال ادامه داشته باشد و ستاره‌های دیگری درخشش را آغاز کنند.

انتهای پیام/63006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول