اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف 274 کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی چند عملیات جداگانه موفق شدند مقدار 274 کیلوگرم تریاک و حشیش را کشف و هشت نفر قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کنند.

کشف 274 کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا آقاخانی با بیان این خبر اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در عملیات‌های جداگانه‌ای طی 48 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری سه محموله قاچاق مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن‌ها، 252 کیلو و 700 گرم مواد مخدر کشف شد که از این مقدار 162 کیلو و 600 گرم تریاک و 90 کیلو و 100 گرم حشیش بود.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین پلیس این استان، در عملیاتی جداگانه و در بازرسی از فردی که قصد داشت به صورت پیاده ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی را دور بزند 3 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید شرافت نائین اصفهان نیز حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو مشکوک و در بازرسی از آن 19 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه موادهای کشف شده به صورت کاملاً ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود، گفت: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته 274 کیلو و 900 گرم مواد مخدر کشف و پنج دستگاه خودرو توقیف و هشت نفر در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/2301/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول