اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

اعلام آمادگی هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان برای میزبانی دوره‌های آموزشی و بازآموزی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان همراه و همسو با سیاست‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی حرکت می‌کند و آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی، بازآموزی و مسابقات استانی و کشوری را دارد.

اعلام آمادگی هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان برای میزبانی دوره‌های آموزشی و بازآموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوربخش باقری بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره بازآموزی مربیگری ورزش‌های آبی، اظهار داشت: خوشحالیم که اصفهان و هیئت ورزش‌های همگانی استان همیشه در برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور نخستین بوده است.

وی با بیان اینکه در پایان سال 92 شاهد تغییراتی در فدراسیون ورزش‌های همگانی بودیم و انجمن ورزش در آب جای خود را به انجمن ورزش‌های آبی داد، خاطرنشان کرد: هیئت اصفهان نیز از این تغییرات که حاصل تجربه و دانش کارشناسان است استقبال کرده و نخستین دوره مربیگری و بازآموزی ورزش‌های آبی با گرایش آمادگی جسمانی و ایروبیک در آب را برای مربیان اصفهانی برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در اصفهان، تصریح کرد: امیدوارم مربیان حاضر در این دوره از تجارب رئیس انجمن ورزش‌های آبی و مدرس دوره نهایت استفاده را برده باشند تا در اجرای کلاس‌های ورزش‌های آبی در استخرها، نیز اصفهان نخستین استان پیشرو کشور باشد.

باقری با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه استخر از سوی ادارات و سازمان‌های مختلف در استان اصفهان، یادآور شد: اصفهان امکانات زیادی دارد و در حال حاضر ارتش، سپاه و سازمان آب در حال ساخت استخر های جدید هستند، با به این نکته که بانوان اصفهانی اهل تلاش و تکاپو هستند، هیئت امیدوار است به زودی شاهد مربیان ورزش‌های آبی در این استخرها برای آموزش بانوان اصفهانی بوده و در این زمینه نیز رتبه اول در کشور را به دست بیاورد.

وی در پایان اذعان داشت: تلاش هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان و کمیته ورزش‌های آبی هیئت این است که ارتباط و تعامل خوبی با انجمن ورزش‌های آبی فدراسیون ورزش‌های همگانی داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول