اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23/ورزش اصفهان در سالی که گذشت

اسلامی: ورزش اصفهان از کشمکش‌های داخلی ضربه خورد

مدیر باشگاه پتوی لاله گفت: ورزش اصفهان در سال 92 از کشمکش‌های موجود بین مدیر کل سابق ورزش استان با برخی هیئت‌های ورزشی ضربه خورد.

اسلامی: ورزش اصفهان از کشمکش‌های داخلی ضربه خورد

علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حاشیه‌های پیرامونی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، مشکلاتی را برای هیئت‌های ورزشی به وجود آورد و ناهماهنگی‌هایی را بین هیئت‌های ورزشی به وجود آورد.

وی با اشاره به انتخاب سلطان‌حسینی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: حضور مدیر کل جدید ورزش و جوانان اصفهان می‌تواند نقطه عطفی برای ورزش استان باشد و وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

مدیر باشگاه پتوی لاله با بیان اینکه ورزش اصفهان در مجموع سال خوبی را سپری نکرد، افزود: در رشته فوتبال تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر و لیگ‌های زیر گروه نتوانستند نتایج چندان خوبی به دست بیاورند که این مساله تا حدودی به ضعف مدیریت ورزش استان بر می‌گشت.

وی به وضعیت تیم‌های باشگاه پتوی لاله نیز اشاره و بیان کرد: برای تیم‌های پتوی لاله سال نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نتایج به دست آمده توسط تیم‌های مختلف رضایت داریم.

اسلامی گفت: تیم بزرگسالان پتوی لاله با وجودی که از بازیکنان جوانی بهره‌ می‌برد، توانست بقایش را در لیگ دسته سه قطعی کرده و تیم امید پتوی لاله نیز در نخستین سال حضورش توانست سهمیه حضور در رقابت‌های کشوری را به دست بیاورد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول