اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‎وگو با فارس مطرح شد

انتقاد عضو شورای شهر گرگان نسبت به یک پروژه نیمه‎کاره‎

عضو هیئت ‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به عدم رعایت نکات ایمنی یک پروژه نیمه‎کاره در گرگان انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورای شهر گرگان نسبت به یک پروژه نیمه‎کاره‎

محمد ابراهیم جرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تله‎کابین گرگان پروژه‎ای است که پس از مدت‎ها هنوز به بهره‎برداری نرسیده و عدم رعایت نکات ایمنی در این پروژه خطراتی را متوجه مردم کرده است.

وی با بیان اینکه درب تله‎کابین به طور کامل زنگ زده و در آستانه سقوط است از مسئولان متولی خواست تا اگر یک کار اجرایی سرانجامی به دنبال ندارد حداقل ضربه و خسارت آن نباید متوجه مردم نباشد.

مسئولان برای تامین رفاه و آسایش مردم در آماده‎باش کامل باشند

عضو هیئت ‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مسئولان باید برای تامین رفاه و آسایش مردم در آماده‎باش کامل باشند، تصریح کرد: مسئولان باید با در نظر گرفتن همه جوانب و در چارچوب‎های مناسب بهترین شرایط را برای آسایش و آرامش مردم فراهم کنند.

جرجانی با بیان اینکه نیازهای مسافران باید فراهم شود، یادآور شد: واحد شهری باید خدماتی که ارائه می‎دهد در قالب چارچوب‎های تعیین‎شده باشد، تقویت و توسعه شهر گرگان به عنوان یک اولویت اساسی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل شهری به مسئولان کمک می‎کند تا به صورت تخصصی و با انرژی مضاعف مسائل را رصد کرده و بهترین عملکرد را بر جای گذارند.

برنامه‎ریزی هدفمند راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود

عضو هیئت ‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه آینده‎نگری باید اولویت مدیریت شهری باشد، عنوان کرد: برنامه‎های سال آینده باید از اکنون پیش‎بینی شود اما متاسفانه سیستم مدیریت شهری به گونه‎ای عمل کرده که همیشه دقیقه 90 کارها را انجام می‎دهد و این امر نشانگر این مسئله بوده که اقدامات برای رفع تکلیف است.

جرجانی اضافه کرد: رویکرد تخصصی داشتن به مسائل و برنامه‎ریزی هدفمند راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود لذا اگر برنامه‎ها بر مبنای تخصص و کارآمدی افراد تنظیم شود گلستان به معنای واقعی گلستان خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول