اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

گرگان باید چهارراه توسعه باشد

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان باید چهارراه توسعه باشد.

گرگان باید چهارراه توسعه باشد

علیرضا پزشکپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: موارد زیادی برای توسعه مرکز گلستان وجود دارد که اگر به آنها توجه شود به آنچه استحقاق استان است خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه گلستان به دلیل سرسبزی و توجه به کشاورزی از نظر صنعت عقب ماندگی زیادی دارد، تصریح کرد: گلستان با توجه به اینکه تولیدات کشاورزی خوبی دارد اما از صنایع تراکتورسازی و کمباین‎سازی محروم است.

کارکرد دوربین‎های مداربسته از اهداف دور شده است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به ایجاد فانوس‎های دریایی در بنادر گلستان تاکید کرد و بیان داشت: بنادر گز، ترکمن و خواجه‎نفس باید فعال شوند تا چرخ‎های اقتصادی با سرعت بیشتری به گردش درآید.

پزشکپور با بیان اینکه در شمال گرگان دریایی از نفت و گاز وجود دارد، خاطرنشان کرد: این ثروت‎ها باید استخراج شود تا بنادر ما فعال شوند، گرگان قابلیت ایجاد پالایشگاه و پتروشیمی را داراست.

وی، ایجاد دوربین‎های مداربسته را در کاهش معضل ترافیک موثر خواند و اظهار داشت: این طرح در دوره دوم شورا به تصویب رسید تا گره‎گشای ترافیک باشد اما اکنون می‎بینیم کارکرد این دوربین‎ها منحصر به جریمه کردن رانندگان شده و از هدف خود دور شده است.

بیکاری ام‎الفساد است/ باید راهکارهای مناسبی در این زمینه اتخاذ شود

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: هر ساله تعاملاتی با پلیس، حمل و نقل برای کاهش ترافیک برقرار می‎شود اما نتایج مطلوب در پی نداشته است که امیدواریم به همت شهردار جدید اتفاقات خوبی در این حوزه بیفتد.

پزشکپور در خصوص وضعیت سرمایه‎گذاری در مرکز گلستان گفت: سرمایه‎گذار به یک جای امن احتیاج دارد لذا اگر با تنش مواجه شود اقدام به سرمایه‎گذاری نمی‎کند بنابراین باید بسترهای لازم برای سرمایه‎گذاری را در شهرستان گرگان فراهم کنیم.

وی، بیکاری را معضل کشور دانست و بیان داشت: بیکاری ام‎الفساد است و اگر در این زمینه راهکار مناسبی اتخاذ نشود اتفاقات ناخوشایندی به وجود می‎آید.

پزشکپور در خصوص اینکه چقدر به تحقق ایده‎هایتان در شورای چهارم خوشبین هستید، ابراز امیدواری کرد با یاری مسئولان استان و اعضای شورا در تحقق طرح‎ها و برنامه‎ها گام‎های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول