اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

شورا در کنار بسکتبال گرگان است/ نمی‎توانیم به هیئت‎های استانی کمک کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شورای اسلامی شهر گرگان در کنار بسکتبال این شهر است.

شورا در کنار بسکتبال گرگان است/ نمی‎توانیم به هیئت‎های استانی کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان درباره عدم تیم‎داری شهرداری گرگان در سال آینده اظهار داشت: شورای شهر گرگان حمایت از بسکتبال گرگان را جزء برنامه‎ها و وظایف خود دارد و شورای چهارم بیشتر از قبل حمایت همه‎جانبه خودش را از بسکتبال گرگان خواهد داشت و شورای اسلامی شهر گرگان در کنار بسکتبال است.

وی ادامه داد: اما آنچه که اتفاق افتاد به طور قطع به نفع بسکتبال گرگان و ورزش شهر گرگان است؛ امروز شهر گرگان در ورزش‎های مختلف حرف‎های زیادی برای گفتن دارد و ورزشکاران این شهر در میادین ملی و بین‎المللی حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.

گرزین بیان کرد: شورای شهر باید بتواند حمایت همه‎جانبه از تمام رشته‎های ورزشی شهر را داشته باشد و این موضوعی است که تا به امروز جایش در شورای اسلامی شهر گرگان خالی بود و شورا نتوانسته بود حمایت قاطعش را از ورزشکاران و تیم‎های مختلف در گرگان داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به بسکتبال گرگان عرق داریم و قطعا باید این ورزش را حمایت کنیم اما تصمیم شورای اسلامی شهر گرگان مبنی بر عدم تیم‎داری شهرداری گرگان یک تصمیم منطقی و کارشناسی بود.

گرزین افزود: اگر امروز به باشگاه‎های بزرگ همانند پرسپولیس و استقلال در کشور خودمان دقت کنیم به سمت خصوصی‎سازی در حرکت هستند و ما این عوارض‎هایی که از مردم دریافت می‎کنیم باید به نحوی برای خدمات‎رسانی به شهروندان هزینه شود و برای ورزش هم در کنار حمایت شهرداری و شورای شهر باید بخش خصوصی وارد شود که در فصل آینده با قوت فراوانی وارد عرصه‎ شود.

وی افزود: در حال حاضر گرگان در رشته بسکتبال یک تیم در لیگ دسته یک دارد که نتایج خوبی را هم کسب کرده و امید است که به لیگ برتر صعود کند و در صورت صعود تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان به لیگ برتر باید حمایت‎هایی هم از آن تیم انجام شود چون هر دو تیم برای گرگان هستند و هیچ تیمی برای شورا تفاوت ندارد.

شورا بر نحوه هزینه 400 میلیون نظارت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص مبلغ 400 میلیون تومانی که برای کمک به تیم بسکتبال لیگ برتری شهر گرگان در نظر گرفته شده است گفت: به طور قطع برای انجام این کمک هم همانطور که شورای اسلامی شهر گرگان تصمیم گرفت که شهرداری دیگر تیم‎داری نکند در این زمینه هم شورای اسلامی شهر تصمیم‎گیری خواهد کرد.

گرزین اضافه کرد: چون پول حمایت را شهرداری و شورای شهر پرداخت می‎کند، شورای اسلامی شهر گرگان به طور قطع باید نظارت دقیق را داشته باشد و این همان کاری بود که تا به امروز انجام نشد؛ 400 میلیون تومان پول کمی نیست، پولی است که از مردم گرفته شده و از نمایندگان خود انتظار دارند که برای هزینه آن نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: حتی اگر پنج تیم هم در لیگ برتر داشته باشیم شورای اسلامی شهر گرگان به همه تیم‎ها کمک خواهد کرد و نباید بخشی‎نگری انجام شود و از فرصت‎ها برای خودمان استفاده کنیم و همه تیم‎های ورزشی و ورزشکاران باید مورد حمایت قرار بگیرند.

گرزین گفت: با این تصمیم، شورای اسلامی شهر گرگان به ارتقای بسکتبال گرگان کمک می‎کند؛ دلیل اینکه وضعیت بسکتبال گرگان اینگونه شد چیست؟ اگر یک علامت سوال بگذاریم قطعا به جواب خواهیم رسید؛ شورای اسلامی شهر هم جلسات کارشناسی متعددی گذاشت و به این نتیجه رسید که شورای شهر و شهرداری گرگان تیم‎داری نکند ولی حمایتش را داشته باشد.

گرزین متذکر شد: برای حمایت 200 میلیون تومانی از هیئت‎های ورزشی هم در کمیته ورزش کارشناسی می‎شود و با بررسی‎های اعضا و کمیسیون‎های شورا برای آن تصمیم‎گیری خواهد شد.

شورای شهر گرگان به تیم‎ها و هیئت‎های استانی کمک نمی‎کند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان کارشناسی شده و قانونی است و به هیچ عنوان این مصوبه تغییر نخواهد کرد اما برای جذب اسپانسر، شورای اسلامی شهر گرگان برای تیم تلاش خواهد کرد و خود آقای شهردار هم در این بحث کارهایی را در حال انجام دادن است.

گرزین در پایان در خصوص برخی نظرات مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورا که در هیئت‎های ورزشی عضو هستند و می‎خواهند بودجه را به سمت هیئت‎های خودشان ببرند ابراز داشت: شهرداری گرگان نمی‎تواند به تیم‎های استانی و هیئت‎های استانی کمکی را انجام دهد و اگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در هیئت‎های ورزشی استان عضو هستند و فعالیت می‎کنند نمی‎توانند کمکی از شورای اسلامی شهر گرگان دریافت کنند؛ شورای اسلامی شهر گرگان به هیچ تیم و هیئت استانی کمک نکرده و نخواهد کرد و اینگونه برداشت‎ها و اظهار نظرها درست نیست.

انتهای پیام/83004/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول