اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان،

حقوق رفتگران شهرداری مناسب نیست/ خدمات شهری گرگان نیاز به کار کارشناسی دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان گفت: حقوق رفتگران شهرداری گرگان مناسب نیست و کارگران ماشین‎های سنگین شهرداری با 400 هزار تومان روزگار می‎گذرانند.

حقوق رفتگران شهرداری مناسب نیست/ خدمات شهری گرگان نیاز به کار کارشناسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم جرجانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری پایان سال با اصحاب رسانه با تقدیر از جایگاه و مقام خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و بسیاری از افرادی که از زاویه دورتر به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر نگاه می‎کنند در بسیاری از موارد می‎توانند نظرات کارشناسی خوبی را درباره موضوعات به اعضای شورا منتقل کنند.

عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: با توجه به اینکه در دوران خدمتم در بدنه شهرداری گرگان از مدیران میانی بودم که با بسیاری از مشکلات اجرایی در شهر روبرو شدم در مدتی که وارد شورای اسلامی شهر شدم بهتر توانستم در موضوعات مختلف ورود پیدا کنم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی هم که قصد عضویت در شورای اسلامی شهر گرگان را پیدا کردم این بود که در مباحث اجرایی با بسیاری از مشکلات قانونی در حوزه اجرا برخورد کرده و مسائل را لمس کردم و به این نتیجه رسیدم که با توجه به پتانسیل و تجربه کاری می‎توانم در شورای اسلامی شهر موفق‎تر و موثر‎تر در خدمت مردم باشم.

حقوق رفتگران شهرداری گرگان مناسب نیست

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان با انتقاد از برخی پروژه‎هایی که در مدت گذشته بدون کار کارشناسی مناسب به حوزه اجرا می‎رسید خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد شهرداری گرگان به عنوان یک خانواده خوب الگوی خانواده‎های دیگر در جامعه باشد باید در ابتدا چارچوب خانواده خودمان را درست کنیم که این اتفاق در خانواده شهرداری گرگان تا به امروز نیفتاد.

جرجانی در انتقاد به حقوق و دستمزد کارگران در شهرداری گرگان گفت: در مدت گذشته متاسفانه در پرداخت حقوق رفتگران شهرداری گرگان اجحاف فراوانی شده است و متاسفانه در پرداخت حقوق تعطیلی کار، سختی کار و غیره ظلم فراوانی به این قشر می‎شود.

وی اضافه کرد: کارگران ماشین‎های سنگین شهرداری گرگان با حقوق 300 و یا 400 هزار تومانی روزگار می‎گذرانند و متاسفانه هیچ‎کس به فکر این افراد نیست و متاسفانه در بسیاری از کارهای خدمات شهری ما نیز کار کارشناسی صورت نگرفته است.

جرجانی در پایان ابراز داشت: اگر می‎خواهیم شهر ایده‎آل داشته باشیم نباید اشتباهات را تکرار کنیم و تمام اعضا با اتحاد و انجام کارهای کارشناسی ساماندهی مناسب و در شان مردم شهر گرگان را برای آینده برای شهرمان داشته باشیم.

انتهای پیام/83004/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول