اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

121/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

اعمال محدودیت تردد در تفرجگاه‎های گلستان در روز طبیعت

رئیس پلیس راهور گلستان محدودیت‎های تردد ترافیکی روز طبیعت در تفرجگاه‎های استان را اعلام کرد.

اعمال محدودیت تردد در تفرجگاه‎های گلستان در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر مهری بعد از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص تمهیدات ترافیکی پیش‎بینی شده برای 13 فروردین‎ماه سال جاری که روز طبیعت نام دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم در این روز به دامن طبیعت می‎روند یک بار ترافیکی بالایی در محورهای داخل شهر و محورهای مواصلاتی شهرها ایجاد می‎شود و برای داشتن یک روز ترافیکی خوب همکاری مردم با پلیس نیاز است.

وی ادامه داد: تمامی نیروها همانند دیگر ایام نوروز در آماده‎باش کامل هستند تا سهولت بار ترافیکی را شاهد باشیم و به این خاطر در هر شهر در استان مسیرهای منتهی به اماکن طبیعی پربازدید محدودیت‎ها ترافیکی وجود دارد.

تردد وسایل نقلیه سنگین به «نهارخوران» و «النگدره» ممنوع است

رئیس‎ پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: اما در مرکز استان با توجه به اینکه بیشترین حجم ترافیکی در روز طبیعت هر ساله شاهد هستیم، از ساعت 6 صبح فردا تردد انواع خودروهای سنگین از سه‎راهی «گلشهر» و پمپ بنزین ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی ممنوع است.

مهری تاکید کرد: این محدودیت ترافیکی در محور مواصلاتی به «هزارپیچ» هم اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای بعد از ظهر نیز از ساعت 17 از ابتدای سه راه پارک جنگلی النگدره ورود هر گونه خودرو به پارک ممنوع است و این ممنوعیت به سمت نهارخوران هم اعمال خواهد شد و خودروها تنها مجاز هستند برای تخلیه بار ترافیکی از پارک جنگلی النگدره خارج شوند.

مهری متذکر شد: تقاضای ما از اهالی مسیر «النگدره» این است که اگر قرار است برای تردد از وسیله نقلیه استفاده کنند، برنامه‎ریزی به صورتی باشد که به ساعت محدودیت ترافیکی برخورد نکنند چون پس از اجرای محدودیت ترافیکی با توجه به بار بالای ترافیکی که از «النگدره» خارج می‎شود به هیچ عنوان امکان ورود به پارک جنگلی النگدره وجود ندارد.

از پارک خودرو در سراشیبی خودداری شود

رئیس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه مکان‎های تفرجگاهی یک مسیرهای کم‎عرض است از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم به توصیه‎های پلیس توجه کنند و از پارک وسیله نقلیه در مسیر خودداری کنند و حتما وسیله نقلیه را به شانه خاکی راه به صورتی که اخلال در نظم تردد ایجاد نکند متوقف کنند.

مهری بیان کرد: مردم عزیز به هیچ عنوان در سراشیبی‎ها نسبت به پارک خودرو اقدام نکنند زیرا در سنوات گذشته حادثه دلخراشی داشتیم که وسیله نقلیه در سراشیبی به حرکت درآمده و منجر به فوت شهروندان و کودکان شده است.

وی در پایان ابراز داشت: موتورسواران سعی کنند از تردد در میان خودروها خودداری کنند و در صورت مشاهده بد رفتاری‎های ترافیکی از طرف این عزیزان پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول