اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

113/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

کابوسی: خودرو مقصر حادثه امروز نهارخوران تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود

رئیس پلیس راهور گرگان از توقیف خودرو متخلف حادثه واژگونی خودرو امروز در نهارخوران گرگان تا پایان تعطیلات خبر داد.

کابوسی: خودرو مقصر حادثه امروز نهارخوران تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود

محمدرضا کابوسی امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص حادثه عصر امروز واژگونی خودرو 206 در محور نهارخوران گرگان اظهار داشت: عصر امروز این حادثه بر اثر حرکت با سرعت غیرمجاز راننده خودرو 405 رخ داد که بر اثر حرکات مارپیچ آن این خودرو با خودرو 206 برخورد کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشت و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت.

کابوسی تاکید کرد: پلیس در خصوص تخلفات حادثه‎ ساز برخورد جدی را اتخاذ می‎کند و با توجه به اینکه خودرو 405 در وقوع دو حادثه در فاصله کوتاه مدت مقصر و علت وقوع حادثه نیز انجام تخلفات حادثه ساز بوده است، خودرو پژو 405 که مقصر در حادثه بوده است تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ توقیف خواهد شد.

معرفی راننده خودرو متخلف به مراجع قضایی

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت وقوع حادثه و حساسیت پلیس در خصوص وقوع چنین حوادثی راننده خودرو برای برخورد قانونی و جدی‎تر به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

کابوسی بیان کرد: پلیس به هیچ عنوان در خصوص برخورد با متخلفان حادثه ساز کوتاهی نخواهد کرد و از ابزارهای قانونی خود با حداکثر توان استفاده می‎کند.

وی متذکر شد: با توجه به بارش باران از امشب در شهر گرگان نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتری در خیابان‎های شهر و حتی محورهای بین شهری تمامی راه‎ها اقدام به رانندگی کرده و با دقت بیشتری به جلو حرکت کنند.

کابوسی در پایان ابراز داشت: دقت در سالم بودن خودرو قبل از حرکت، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه می‎تواند سفرهای شهری و بین شهری خوب و بدون حادثه را برای هموطنان و همشهریان عزیز رقم بزند.

حادثه‎ آفرینی خودرو پژو 405 در محور نهارخوران گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز یک دستگاه پژو 405 که در محور نهارخوران گرگان به انجام حرکات نمایشی می‎پرداخت پس از انحراف به چپ ناگهانی با یک دستگاه پژو 206 برخورد کرد که باعث واژگونی خودرو 206 شد.

راننده پژو 405 که پسر جوانی که حدود 17 سال سن داشت پس از مشاهده صحنه واژگونی خودرو 206 از محل متواری شد.

این خودرو پژو 405 پس از طی مسیر کوتاهی مجدد به سمت پیاده‎رو منحرف و پس از برخورد با خودرو پژو 405 دیگری متوقف شد.

پس از وقوع سانحه، اکیپ هلال احمر، آتش‎نشانی و پلیس راهور که در کمپ نوروزی مستقر در محور نهارخوران حضور داشته در محل حاضر شدند و اقدامات امداد و نجات را انجام دادند.

خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای هلال‎احمر و آتش‎نشانی سه نفر سرنشین خودرو پژو 206 بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شدند و در سانحه دوم نیز خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

انتهای پیام/83004/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول