اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزمایش حراست انجام شد

کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

رزمایش حراست در سطح ERC و با موضوع انجام خرابکاری در واحد 106 پالایشگاه سوم پارس جنوبی برگزار شد.

کشف و خنثی‌سازی بسته انفجاری در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور کارکنان و مسئولان، رزمایش حراست در سطح ERC و با موضوع انجام خرابکاری در واحد 106 پالایشگاه سوم برگزار شد.

این مانور با هدف حفظ آمادگی و ارزیابی واکنش مجموعه حراست در شرایط اضطراری و همچنین ارزیابی سطح هماهنگی این واحد با سایر واحدهای درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در مواقع بروز موارد امنیتی برگزار شد.

براساس سناریوی این مانور ERC، یک بسته‌ انفجاری در واحد 106 توسط واحد حراست پالایشگاه سوم کشف و سپس تیم خنثی‌سازی حراست ارشد منطقه ویژه کار انتقال و خنثی‌سازی را انجام دادند.

براساس این گزارش، علاوه بر واحد حراست پالایشگاه سوم، تیم‌های ایمنی، آتش‌نشانی، تعمیرات، بهره‌برداری و کلینیک ضمن مشارکت فعال در مانور توان خود را در مواجهه با چنین شرایطی مورد ارزیابی قرار دادند.

در پایان نیز در یک مرحله جلسه ارزیابی با حضور مسئولین ستاد حراست، مدیریت پالایشگاه و اعضای کمیته ERC پالایشگاه سوم تشکیل و نقاط ضعف و قوت واحدهای مختلف مورد بحث کارشناسانه قرار گرفت و سپس در جلسه‌ داخلی حراست با حضور مسئولین ستاد حراست و حفاظت فیزیکی سایر پالایشگاه‌ها که به عنوان ارزیاب در مراحل مختلف رزمایش حضور داشتند، مراحل مختلف کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول