اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

آغاز تولید و برداشت گاز از مخزن بزرگترین فاز پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از آغاز تولید و برداشت گاز از مخزن فاز 12 به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی خبر داد.

آغاز تولید و برداشت گاز از مخزن بزرگترین فاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان نفت و گاز پارس با تبریک فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: بهار دل‌انگیز، سرآغاز پایش و دگرگونی حیات طبیعت و نویدی خجسته بر نو شدن کائنات است.

وی افزود: سال 1392 به تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‌گذاری شده بود و در سایه الطاف بیکران پروردگار متعال و با همت وسیع حماسه‌آفرینان و جهادگران عرصه اقتصادی کشور با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌ها در عرصه نفت و گاز کشور خاطرنشان کرد: در این سال با پشتیبانی موثر شرکت ملی نفت ایران و به پشتوانه محکم تلاش‌های بالنده کارکنان شرکت و پیمانکاران کوشای طرح‌های توسعه علاوه بر تامین سهم عمده گازی تولیدی کشور از میدان مشترک، زنجیره گسترده‌ای از عملیات در بخش خشکی و دریا نظیر ساخت و راه‌اندازی جکت‌ها و سکوهای دریایی فازهای 12 ،‌17 و 18 ،‌19 ، 20 و 21 ،‌پیشبرد برنامه‌های حفاری و نیز مراحل تهیه و نصب تجهیزات پالایشگاهی به سرانجام رسید.

شعبان‌پور تصریح کرد: راه‌اندازی مرحله اول پالایشگاه فازهای 15 و 16 و نیز اهتمام ویژه در آغاز تولید و برداشت گاز از مخزن فاز 12 به دست توانمند شما خردورزان توسعه، نمونه‌ای بی‌بدیل از افتخارات شرکت نفت و گاز پارس در سال 92 بود.

وی اضافه کرد: اکنون با آغاز فصلی دیگر از نوزایی طبیعت و اندیشه‌ها،‌ تمرکز ویژه در راه رسیدن به اهداف تعیین شده صنعت نفت را جزء اصول اساسی حرکت توسعه محور خود قرار می‌دهیم تا چرخ سازندگی طرح‌های پارس جنوبی را با تکیه بر اراده مضاعف سرمایه‌های انسانی خود برای شکفتن آرمان‌های تولید و توسعه و بالندگی روز افزون اقتصادی به حرکت درآوریم.

شعبان‌پور با تبریک سال جدید به کارکنان شرکت نفت و گاز پارس و خانواده‌های آنها گفت: امید است با الطاف ویژه حضرت ولی عصر "عج" در سال جدید با تکیه بر اراده و انگیزه و تکاپوی مستمر شما فعالان عرصه خدمت، بستری جدید از شکوفایی و توسعه ملی و عزت آفرینی ایرانیان در گستره جهانی فراهم آید.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول