اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طغرالجرد کوهبنان:

اردوهای راهیان نور الگوبرداری از سیره عملی شهداست

امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در واقع الگوبرداری از سیره عملی شهدا است.

اردوهای راهیان نور الگوبرداری از سیره عملی شهداست

حجت‌الاسلام مهدی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: حضور در اردوهای راهیان نور در واقع قرار گرفتن و غوطه‌ور شدن در دریایی از معنویت است که طلبیده شدن به این سرزمین نور، دلی پاک و مملو از ایمان و میل به شهادت را می‌طلبد.

وی بیان داشت: دل‌های زیادی در این سرزمین می‌لرزد و غبار سیاهی دل را می‌شوید و فرد را متوجه قداست مکان می‌کند و حضور در این مکان‌های معنوی در واقع زیارت جایگاه مردان خدا و ایثارگران راه الهی است که اجر و پاداش زیادی دارد.

امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان اذعان داشت: اردوهای راهیان نور که توسط سپاه پاسداران و یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود، یک جنبش فرهنگی است که زمینه را برای ترویج فرهنگ شهادت و آموزه‌های دینی در سطح جامعه فراهم می‌کند.

صادقی افزود: راهیان نور تاثیر مهمی بر تقویت روحیه انقلابی جوانان دارد و بهترین روش در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های امام راحل و شهیدان همیشه سرافراز به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان در زمان جنگ تحمیلی با جانفشانی، ولایتمداری خود را به اثبات رساندند و جان خود را برای دفاع از کیان و شرف در طبق اخلاص گذاشتند و امروز ما باید با تمام وجود حافظ خون مطهر شهدا باشیم تا شرمنده آنها نشویم.

امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان تصریح کرد: اردوهای فرهنگی راهیان نور به پاسداری از خون شهیدان جامه عمل می‌پوشاند و حضور در رزمگاه رزمندگان اسلام در واقع الگوبرداری از سیره عملی آنان است.

صادقی ادامه داد: نامیده شدن راهیان نور بر کاروان‌های اعزامی به این مکان مقدس نامی فاخر است و این سفر معنوی نیازمند تدابیر اساسی است و مسئولان تمام توان خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن این اردوهای معنوی و فرهنگی به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول