اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بویین زهرا:

استقبال بویین زهرایی‌ها از راهیان نور مطلوب است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: استقبال اقشار مختلف شهرستان بویین زهرا از اردوهای راهیان نور مطلوب بوده است.

استقبال بویین زهرایی‌ها از راهیان نور مطلوب است

یوسف ابوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی است که در آن انسان‌های بزرگی پرورش یافتند و راهیان نور می‌تواند این فرهنگ غنی را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

وی افزود: این ایثارگران دفاع مقدس جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و با جانفشانی خود موجب بیدارگری و هدایت جامعه به سوی کمال شدند.

ابوی، دفاع مقدس را با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن در سال‌های گذشته تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن و از بین بردن این گنجینه عظیم که تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است، انجام داده است.

وی ادامه داد: راهیان نور پدیده بزرگی است که ارتباط بین نسل‌ها را به خوبی برقرار می‌کند و مسلماً نخواهد گذاشت این گنجینه نفیس و عظیم به دست فراموشی سپرده شود و روایت دفاع مقدس را سینه به سینه و نسل به نسل به دیگران منتقل خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امروز در جزیره امنی به نام ایران با آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم و این امنیت و اقتدار را مرهون جانفشانی‌های شهدای عزیزمان هستیم، خاطرنشان کرد: برای تبیین این موضوع باید از طریق گزینه‌های مختلف وارد عمل شویم و راهیان نور یکی از موثرترین فعالیت‌های فرهنگی کشور در این زمینه است.

وی در پایان اظهار داشت: حضور عاشقانه جوانان ما در مناطق عملیاتی باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور می‌شود تا جوانان، هم فرهنگ ایثار و شهادت را به خود منتقل کنند و هم خود را در مسیر پیشرفت فرهنگی کشور سهیم بدانند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا یادآور شد: استقبال اقشار مختلف شهرستان بویین زهرا از اردوهای راهیان نور امسال مطلوب بوده است.

انتهای پیام/2667/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول