اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان خبر داد

اعزام 1000 نفر از تنگستان به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان گفت: در تنگستان در پنج مرحله از 26 اسفندماه سال 92 تا 8 فروردین‌ماه بیش از یک‌هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

اعزام 1000 نفر از تنگستان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان سهراب انبارکی صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور در تنگستان با بیان اینکه ایران از برکت خون شهدا و ولایت فقیه است که در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام و وجود ولایت فقیه است که با همه توطئه و تحریم‌های دشمنان امروز بر قله‌های رفیع ترقی ایستاده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تنگستان افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور زمینه‌ساز تحولات فرهنگی شگرف در جامعه و موجب آشنایی نسل امروز انقلاب اسلامی با دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و ادامه دادن راه شهدا والامقام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام کاروان‏‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب تصریح کرد: شور و شوق جوانان برای حضور در مناطق عملیاتی و جنگی در حالی است که اصلاً آن دوران را درک نکرده‏‌اند و این اثرگذاری بزرگ معنوی و فرهنگی باید حفظ شود.

انبارکی متذکر شد: اعزام کاروان‌های راهیان نور فرصتی ارزشمند برای درک صحیح معرفت الهی برای حرکت در مسیر حق و حقیقت و آشنایی با ایثار و مجاهدت رزمندگان دوران هشت سال دفاع است که می‌تواند بسیاری از یاوه‌گویی و دروغ‌پردازی‌های ایادی غرب علیه نظام اسلامی ایران را خنثی کند.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان در پایان تصریح کرد: در تنگستان در پنج مرحله از تاریخ بیست و ششم اسفند ماه سال 92 تا هشتم فروردین ماه 93 بیش از یک‌‌هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام  شدند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول