اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه ایلام خبر داد

توزیع بسته‌های فرهنگی بین کاروان‌های راهیان‌نور در ایلام

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از توزیع بسته‌های فرهنگی بین کاروان‌های راهیان‌نور در ایلام خبر داد.

توزیع بسته‌های فرهنگی بین کاروان‌های راهیان‌نور در ایلام

حجت‌الاسلام حسن شهیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این بسته های فرهنگی بر اساس انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و فرماندهی قرارگاه راهیان نور این استان در بین زوار مناطق عملیاتی این استان توزیع شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس شرهانی، نقطه ایثار و قلاویزان مهران از اقلام فرهنگی این دستگاه فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل کتب قرآن کریم، مفاتیح الجنان، ادعیه، بروشور، کتابچه آرامش بهاری، یاس نبوی و سایر اقلام فرهنگی ... است.

شهیدی تصریح کرد: همچنین یکی از روحانیون و مبلغان دینی اعزامی از قم در یادمان‌های مذکور به منظور اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و معنوی مستقر شده است.

این مسئول اضافه کرد: وجود نقطه ایثار، یادمان شهدای گمنام، تپه شنی، مناطق عملیات چنگوله، میمک کله قندی و ..... حال و هوای خاص معنوی به این دیار بخشیده است.   

شهیدی تصریح کرد: وجود این آثار به یادگار مانده از هشت سال دفاع مقدس هر ساله سبب جذب کاروان‌های زیارتی به سوی غربی‌ترین استان کشور و منطقه مرزی مهران و دهلران می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ابراز داشت: استان ایلام در طول دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 600 شهید را تقدیم اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کرده است.

وی در پایان بیان داشت: این دستگاه اجرایی با هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط با موضوع تسهیلات لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول