به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان محسن مصلحی اظهار کرد: این نظر سنجی از سوی 25 دانشجوی کارشناسی ارشد رشتههای مدیریت جهانگردی با ارائه فرم نظر سنجی به گردشگران از تاریخ 26 اسفند 92 تا هشت فروردین 93 صورت گرفت.
وی افزود: این نظرسنجی در بناهای تاریخی استان اصفهان در شهرستانهای اصفهان، کاشان، اردستان و نایین با ارائه پرسشنامه و نظر سنجی نظرات گردشگران در جهت ارائه خدمات گردشگری صورت گرفت.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: نتایج به عمل آمده از این پرسشنامهها میان گردشگران نشان داد در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی اعم از ارائه بروشور، نقشه و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در شهرها و جادهها و همچنین کیوسکهای اطلاع رسانی حدود 75 درصد از گردشگران از چگونگی ارائه این تسهیلات اعلام رضایت کردند.
مصلحی افزود: در بخش ارزیابی بناهای تاریخی اعم از قیمت بلیط و ورودی بناها و دسترسی به راهنما در بناها، برخورد پرسنل و بهداشت فضاهای تاریخی 81 درصد گردشگران اعلام رضایت شد.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: در بخش حمل و نقل و دسترسی اینترنتی جهت دریافت بلیط، نظافت و پاکیزگی وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، قطار و هواپیما، نحوه برخورد پرسنل پایانههای مسافرتی حدود 79 درصد از گردشگران رضایت خود را اذعان نمودند.
به گفته وی حدود 74 درصد از گردشگران در حوزه ارائه خدمات سفر اعم از ایاب و ذهاب (تاکسی سرویسهای حمل و نقل درون شهر)، سرویسهای بهداشتی، پارکها و فضای سبز ابراز رضایتمندی نمودند.
وی افزود: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در حوزه امنیت درون شهری و روان بودن ترافیک شهری حدود 83 درصد از گردشگران ابراز رضایت نمودند.
مصلحی به وضعیت سرویسهای درمانی، بهداشتی، تعمیرگاههای سیار و سرویسدهی رستورانهای بینراهی استان در این نظر سنجی اشاره کرد و افزود: 73 درصد از گردشگران از این سرویسدهیها ابراز رضایت کردند.
وی همچنین تصریح کرد: با بررسی بخشهای مختلف و نتیجهگیری به عمل آمده تا پایان روز نهم فروردین در مجموع 80 درصد از گردشگران از نحوه ارائه خدمات به گردشگران در بخشهای مختلف استان ابراز رضایت کردند.
انتهای پیام/2301/س/پ3003