اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان قم:

زائرین رضایت کاملی از وضعیت بوستان‌ها دارند

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: طی بازدیدی که از بوستان‌ها صورت گرفت مشاهده شد که اسکان زائرین به خوبی صورت می‌گیرد و شهرداری در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند و زائرین نیز رضایت کاملی از این امکانات دارند.

زائرین رضایت کاملی از وضعیت بوستان‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن اروجی با بیان اینکه شهر قم در ایام نوروز پذیرای زائران زیادی است، گفت: این حجم بالای مسافر وظیفه نیروهای امدادرسانی را دوچندان می‌کند ولی با این حال نیروها امدادرسانی در محل‌های استقرار زائرین و محورهای ورودی و خروجی به طور کامل حضور فعال دارند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای امدادی در سطح شهر بسیار خوب بوده است بیان کرد: شب گذشته تستی از حضور نیروهای امدادرسانی به عمل آمد و این نیروها در کمترین زمان در محل حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه آمادگی بیمارستان‌ها در این ایام خوب بوده است عنوان کرد: طی بازدیدی که از اورژانس بیمارستان‌ها صورت گرفت مشاهده شد که بیمارستان‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه شهر قم محور مواصلاتی چندین استان است، افزود: از مسافران عزیز تقاضا داریم که در این ایام با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اروجی تاکید کرد: از کسانی که از چادر مسافرتی استفاده می‌کنند درخواست داریم که برای گرم کردن چادر از پیک نیک استفاده نکنند.

وی با اشاره به اسکان مسافران در بوستان‌ها گفت: طی بازدیدی که از بوستان‌ها صورت گرفت مشاهده شد که اسکان زائرین به خوبی صورت می‌گیرد و شهرداری در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند و زائرین نیز رضایت کاملی از این امکانات دارند.

انتهای پیام/2258/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول