اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

اجرای طرح‌های ابتکاری جوانان با هدف کسب رضایت مسافران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از اجرای طرح‌های ابتکاری جوانان در خلال اجرای طرح ملی سلامت و ایمنی مسافران نوروزی با هدف کسب رضایت حداکثری آنها خبر داد.

اجرای طرح‌های ابتکاری جوانان با هدف کسب رضایت مسافران نوروزی

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان، از برخی طرح‌های ابتکاری اجرا شده، در خلال اجرای این طرح ملی خبر داد.

وی در همین زمینه به جذب سرمایه‌گذار برای تقبل بخشی از هزینه‌های اجرای طرح در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: با این ابتکار، به نخستین مسافر مراجعه‌کننده به پست‌های ثابت و سیار طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها و میادین اصلی، پکیجی شامل سوغاتی‌های استان همدان و بلیط رایگان بازدید از مکان‌های گردشگری شهر همدان، اهدا شد.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع آب جوش و آب معدنی، برپایی ایستگاه‌های شارژ باتری تلفن همراه و اسکان موقت مسافرین در جوار پایگاه‌های ایمنی و سلامت را نیز از جمله خدماتی دانست که در طول اجرای این طرح ملی به مسافرین ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از چاپ کتابچه نکات امدادی و ایمنی سفر با همکاری سایر ادارات خبر داد و افزود: این کتابچه به همراه بروشورهایی شامل نکات بهداشتی و درمانی، آموزش مصرف بهینه آب و برق، آموزش کمک‌های اولیه، آموزش بهداشت در سفر، بروشورهای ستاد اقامه نماز و نقشه‌های شهری بین مسافرین مراجعه‌کننده به پایگاه های ایمنی و سلامت توزیع شده است.

وی اقلام توزیعی را شامل 18 هزار و 659 عدد نقشه شهرستان‌ها، 18 هزار و 744 عدد انواع بروشورها و 39 هزار و 49 عدد سایر محصولات توزیعی دانست.

کارخانه‌ای از برگزاری مسابقات تفریحی، ورزشی برای پرکردن اوقات فراغت مسافران و افزایش نشاط و شادابی حین سفر برای آنها سخن گفت و به مسابقه نقاشی روی تخم مرغ، دارت، حل جدول کلمات و متقاطع و سودوکو اشاره کرد.

وی از برگزاری کلاس‌های سیار آموزشی شامل آموزش اصول امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی با انواع مسمومیت‌ها، آشنایی با روش‌های صحیح حمل مصدوم، نحوه اطفاء حریق و نحوه کنترل فشار خون برای مسافرین نوروزی خبر داد و در توضیح گفت: در طول اجرای طرح سعی کردیم از تجمع مسافرین در یک مکان استفاده کرده و در چند دقیقه یکی از نکات کاربردی برای مراقبت از سلامت خود و خانواده را به آنها آموزش داده و در راستای تحقق شعار «هر خانواده ایرانی، یک امدادگر» گام برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی شامل کتاب، سفال، نقاشی و عکس را از دیگر تلاش‌هایی دانست که با هدف ایجاد تنوع بصری برای مسافرین نوروزی در محل پست‌های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با همت بیش از 700 عضو ثابت و داوطلب جمعیت هلال احمر استان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/89034/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول