اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

رضایت 90 درصد مسافران و شهروندان از ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده بیش از 90 درصد از شهروندان از اجرای طرح ممنوعیت تردد در میدان امام خمینی رضایت داشته‌اند.

رضایت 90 درصد مسافران و شهروندان از ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسن یاردوستی در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در باغ فدک از اجرای طرح ممنوعیت تردد در میدان امام(ره) خبر داد و اظهار داشت: این طرح از 29 اسفندماه آغاز شد که خوشبختانه موجب رضایت شهروندان و مسافران شده و آسایش خوبی را فراهم نموده است، لذا به دنبال این هستیم که این طرح را در این میدان تثبیت کنیم زیرا طرح بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی همانند سایر دستگاه‌ها از چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و عوامل پلیس راهور در آماده باش 100 درصدی می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون مسافر وارد اصفهان شده‌اند که امنیت آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است لذا نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت این افراد را فراهم نماید و همکاری سایر دستگاه‌ها در این زمینه لازم است.

یاردوستی عنوان کرد: اقدامات زیادی در جهت ایجاد امنیت در حاشیه زاینده رود نیز انجام شده به طوری که یگان امداد و پاس پیاده در جهت ایجاد رفاه و جلوگیری از سرقت در تفرجگاه‌ها و آثار باستانی حضور فعالی دارند.

وی از راه اندازی گشت دوچرخه سوار در سطح شهر به خصوص حاشیه زاینده رود خبر داد و گفت: این طرح مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: تا این ساعت تنها 6 فقره سرقت در اصفهان رخ داده که آن هم در حاشیه بوده این در حالی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با همکاری شهرداری اصفهان، یگان امداد در باغ فدک اسکان داده شده که این اقدام موجب رضایتمندی مسافران شده است.

یاردوستی اضافه کرد: تاکنون در باغ فدک مورد خاصی گزارش نشده و هیچ‌گونه سرقتی نداشتیم، به طوری که در سال‌های گذشته به دلیل پراکندگی اماکن اسکان مسافران شاهد سرقت‌های متعددی بودیم.

وی تأکید کرد: در سال جاری جرائم خشن نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته است به طوری که میزان جرائم خشن 80 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول