اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

مراجعه بیش از 360 هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر استان اصفهان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ‏360 هزار و 753 مسافر تا روز نهم فروردین ماه به پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر استان اصفهان مراجعه کردند.

مراجعه بیش از 360 هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی با بیان اجرای موفق چهاردهمین طرح راهنمایی مسافرین نوروزی تاکنون با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ایام نوروز اظهار کرد: از 27 اسفند ماه تا 9 فروردین ماه جاری در 23 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان، 204 هزار و 606 خودرو و 360 هزار و 753 مسافر جهت دریافت راهنمایی به این پست‌ها مراجعه نموده‌اند.

وی تشریح کرد: 7هزار و 772 نفر در خیمه‌های نماز که در کنار پست‌ها برپا شده‌اند فریضه نماز را اقامه نموده و 10 هزار و 782 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت جهت کنترل فشار خون و قند خون مراجعه کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به مراجعه 12394 نفر به چادرهای دوستدار کودک افزود: کودکان نیز با حضور در فضای دوستدار کودک با شرکت در مسابقه نقاشی جایزه می‌گیرند و در محیطی کودکانه آموزش امداد فرامی‌گیرند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: 129 هزار و 293 نقشه استان و شهر اصفهان و 151 و 988 عدد بروشور آموزشی و 32 و 328 قلم اقلام فرهنگی نیز در پست‌ها به مسافرین اهدا گردیده است.

متقی در پایان گفت: با اجرای پروژه سحاب (سامانه حرکت امدادی بشردوستانه) گشت‌های سیار دوچرخه‌سوار با حضور در محل تمرکز مسافرین به 3762 مسافر توصیه‌های امدادی و کمک رسانی کردند.

انتهای پیام/2301/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول