اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:

تیم‌های امدادی هلال احمر بوشهر جان 908 نفر را نجات دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال، تیم‌های امدادی هلال احمر بوشهر جان 908 نفر را نجات دادند.

تیم‌های امدادی هلال احمر بوشهر جان 908 نفر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در بوشهر اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نوروز93 با انجام 86 عملیات امدادی موجب نجات جان 908 نفر و انتقال 26 نفر مصدوم به مراکز درمانی و درمان سرپایی 106 شده است.

وی افزود: تیم‌های امدادی جمعیت 41 مورد موفق به اسکان خانواده‌های آسیب دیدگان شدند ضمن اینکه این عملیات‌ها از مورخ 25 اسفند ماه تا 8 فروردین ماه انجام شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان طرح ملی امداد و نجات نوروزی را با 250 نفر امدادگر و 23 پایگاه امدادی در زمینه جاده، دریا و کوهستان از 25 اسفند ماه لغایت 17 فروردین برگزار برگزار می‌کند.

بازدید مدیر عامل هلال احمر بوشهر از کمپ‌های جمعیت هلال احمر       

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به همراه مسئولان استانی از کمپ‌های جمعیت هلال احمر در سراسر استان بوشهر بازدید کرد.

در این بازدیدها شعبان‌زاده ضمن تبریک سال نو و خسته نباشید به امدادگران جوان و داوطلب جمعیت که بهترین ساعات خود را بدون هیچگونه چشم داشتی در این کمپ‌ها سپری می‌کنند هدایایی را به رسم یادبود به آنان اهداء کرد.

وی از کمپ‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و امدادی جمعیت از نزدیک بازدید و ساعاتی را در کنار امدادگران گذراند.

جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نوروز 93 با 23 کمپ اطلاع‌رسانی در زمینه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و 22 کمپ امدادی شامل جاده، دریا و کوهستان از 25 اسفند ماه لغایت 15 فروردین آماده ارائه خدمات است.

انتهای پیام/66006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول