اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان خبر داد

مراجعه بیش از 272 هزار مسافر به چادرهای هلال احمر در سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تاکنون، 272 هزار مسافر به چادرهای این جمعیت مراجعه کردند.

مراجعه بیش از 272 هزار مسافر به چادرهای هلال احمر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان سمنان، حسن شکراللهی امروز اظهار داشت: چهاردهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، با برپایی چادرهای راهنمایی مسافران در 21 نقطه استان از جمله مبادی ورودی شهرها و با برپایی خیمه‌های نماز در هشت نقطه آغاز شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع در این چادرها به مسافران گفت: قریب به 29 هزار و 721 عدد نقشه شهرها، نزدیک به 50 هزار انواع بروشور و بالغ بر 20 هزار و 252 عدد سایر محصولات فرهنگی بین مراجعه‌کنندگان پست‌های راهنمایی مسافران توزیع شده است.

شکراللهی تصریح کرد: بیش از چهار هزار و 926 نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کرده و نزدیک به سه هزار و 867 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت از قبیل تست فشار و قند خون بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: دو هزار و 730 نفر کودک از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کرده و 158 نفر مسافر نیز توسط اعضای شرکت کننده در پروژه سحاب با دوچرخه و پیاده راهنمایی شده‌اند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول