اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران عنوان کرد

بهره‌مندی 250 هزار گردشگر از خدمات هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در 27 اسفند 92 تاکنون بیش از 250 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های این جمعیت خدمات مورد نیاز دریافت کردند.

بهره‌مندی 250 هزار گردشگر از خدمات هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور بیان داشت: از آغاز اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در 27 اسفند 92 تاکنون بیش از 250 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های این جمعیت خدمات مورد نیاز دریافت کردند.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان نیز تاکنون بیش از 250 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پست‌های جمعیت هلال احمر استان خدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: توزیع 140 هزار بسته فرهنگی و بروشور اطلاع‌رسانی، ارائه خدمات لازم به 4 هزار و 500 نفر از مراجعان به خیمه‌های نماز و 4 هزار و 800 نفر از مراجعان به فضای دوستدار کودک از دیگر خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر استان بوده است.

مدیرعامل هلال احمر استان مازندران از ارائه خدمات درمان سرپایی به یک‌هزار و 800 گردشگر نوروزی هم خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پوشش امدادی به 328 حادثه، امدادرسانی به 2 هزار و  26 نفر از مصدومان حوادث مختلف، انتقال 152 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و اسکان اضطراری 378 نفر از جمله خدمات قابل ارائه توسط نجات‌گران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

این مسئول عنوان کرد: در فرایند اجرایی عملیات‌های بیش از یک‌هزار نجاتگر و امدادگر حضور داشتند.

ولی‌پور اشاره کرد: در حوزه امداد و نجات جاده‌ای، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با اجرای 295 عملیات امدادی موفق شدند ضمن امدادرسانی به یک‌هزار و 800 مصدوم سوانح مختلف نسبت به انتقال 137 نفر مصدوم به مراکز درمانی اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران مطرح کرد: همزمان با ایام نوروز در راستای اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران 11 هزار و 207 سبد غذایی به ارزش 9 میلیارد و 677 میلیون و 294 هزار ریال در میان اقشار نیازمند و مددجویان جمعیت هلال احمر استان توزیع شد.

وی عنوان کرد: این اقلام شامل روغن، چای، برنج، پوشاک، موادشوینده، حبوبات، کنسرو، پنیر و قند و شکر بوده است.

ولی پور گفت: سبدها در میان زنان سرپرست خانوار، معلولان، سالمندان و خانواده زندانیان توزیع شد.

انتهای پیام/2296/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول