اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نظرآباد خبر داد

استمرار بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از نمایشگاه بهاره نظرآباد

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی استمرار بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس از نمایشگاه بهاره ادامه دارد.

استمرار بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از نمایشگاه بهاره نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، شهریار آقایی صبح امروز به همراه تعدادی از مدیران ارشد این شهرستان از جمله معاون سیاسی، مسئول اداره برنامه‌ریزی فرمانداری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانده نیروی انتظامی و تعداد دیگری از مدیران ارشد نظرآباد از نمایشگاه بهاره در این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار شهرستان نظرآباد پس از بازدید فوق در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هر ساله برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، نمایشگاه‌های بهاره در سراسر کشور در آستانه نوروز برگزار می‌شود؛ امسال نیز یک نمایشگاه در نظرآباد همزمان با دیگر مناطق استان البرز دایر شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این بود که نمایشگاه بهاره امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به گذشته بهتر باشد که با تمهیدات صورت گرفته این مهم حاصل شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: مکان نمایشگاه در یک نقطه مناسب شهرستان قرار گرفته است و مردم دسترسی آسانی به آن دارند، ضمن اینکه از نظر کیفیت و قیمت‌ها، نمایشگاه بهاره نظرآباد نسبت به ادوار گذشته بهتر بوده است.

آقایی با بیان اینکه 120 غرفه در نمایشگاه امسال دایر است و کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی پرمصرف مانند برنج، گوشت، روغن، حبوبات، قند و شکر، خشکبار، میوه و همچنین پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز مردم توسط غرفه‌داران عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های مهم نمایشگاه بهاره امسال قیمت کالاها بوده که بین 5 تا 25 درصد کمتر از قیمت‌های مصوب بازار است، به صورتی که گوشت مرغ با حدود 400 تومان و تن ماهی بیش از یک‌هزار و 400 تومان کمتر از بازار عرضه می‌شود.

فرماندار شهرستان نظرآباد تصریح کرد: همچنین از جمع 120 غرفه نمایشگاه بهاره امسال،‌ بیش از 10 غرفه به تولیدکنندگان نظرآبادی اختصاص یافته است و آنها تولیدات خود را به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

آقایی خاطرنشان کرد: امروز به صورت مستقیم با غرفه‌داران و همچنین مردم حاضر در نمایشگاه گفت‌وگوهایی داشتیم و مشخص شد که آنها از کیفیت و خدمات‌رسانی نمایشگاه رضایت دارند.

وی افزود: از سوی دیگر از نیروی انتظامی خواسته شد که امنیت خریداران و همچنین غرفه‌داران به طور کامل برقرار شود و با تمهیدات و تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی این مهم حاصل شده است.

*‌نظارت مستقیم فرماندار نظرآباد بر واحدهای صنفی

بر اساس این گزارش، شهریار آقایی فرماندار نظرآباد ظهر امروز پس از بازدید از نمایشگاه بهاره، به همراه مدیران عالی‌رتبه این شهرستان با حضور در سطح شهر از عملکرد واحدهای صنفی و بازاریان بازدید کرد.

وی پس از این بازدید به خبرنگاران گفت: هدف و اولویت اصلی برنامه‌های فرمانداری در آستانه نوروز حفظ حقوق مصرف‌کنندگان است و این مهم از طریق نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر صورت می‌گیرد.

آقایی تاکید کرد: در همین راستا تاکیدات لازم به اداره صنعت، معدن و تجارت نظرآباد و همچنین نهادهای نظارتی شده است و تا پایان ایام نوروز بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در بازار به طور مداوم انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود مردم نباید با مشکلات بیشتری از جمله گران‌فروشی و کم‌فروشی مواجه باشند و برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و افزایش رضایت‌مندی مردم تمهیدات لازم در نظرآباد اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول