اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در نوروز معنی ندارد

فرماندار نظرآباد با تاکید بر اینکه تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در نوروز معنی ندارد، تاکید کرد: همه مدیران باید در این ایام با برنامه‌ریزی حضور داشته باشند تا در روند خدمات‌رسانی به مردم خللی وارد نشود.

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در نوروز معنی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 92 بعد از ظهر امروز به ریاست شهریار آقایی برگزار شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در این شهرستان در ابتدای جلسه طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد خدمات‌رسانی سفر در نظرآباد گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم به ویژه مسافران نوروزی انجام شده که باید با تلاش و کار گسترده بالاخص از سوی مدیران در ایام نوروز انجام شود.

آقایی تصریح کرد: این برنامه‌ها از 27 اسفند آغاز و تا روز 17 فروردین ادامه داشته و با توجه به حجم بالای برنامه‌ها و همچنین تعداد مسافران نوروزی که برای استفاده از جاذبه‌های توریستی نظرآباد به این شهرستان سفر می‌کنند، تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در این مدت هیچ معنایی ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند که خللی در روند خدمات‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد با اشاره به تقارن مراسم نوروز امسال با ایام فاطمیه گفت: مردم ایران اسلامی و همچنین شهرستان نظرآباد عاشق و پیرو پیامبر گرامی اسلامی (ص) و اهل بیت مطهر و معظم حضرت رسول (ص) هستند و به طور قطع رعایت حرمت و احترام پیامبر و اهل بیت معظم ایشان به ویژه دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) را مد نظر دارند.

آقایی ادامه داد: با این وجود برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در نظرآباد باید متناسب با ایام فاطمیه طراحی و اجرا گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات و تلاش برای رفع نیازهای این عزیزان را از جمله مهمترین اولویت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز توصیف کرد و گفت: لازم است که در برنامه‌های نوروزی دیدار با خانواده این بزرگواران در اولویت قرار گیرد.

* هیچ کمبودی در بازار نداریم

فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین مایحتاج ضروری و اقلام پرمصرف مردم در بازار گفت: خوشبختانه از این نظر مشکلی نداریم و کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، قند و شکر، میوه و خشکبار به اندازه کافی تامین و در طول نوروز در بازار توزیع می‌شود.

آقایی متذکر شد: بنابراین لازم است که نظارت بر نحوه عملکرد فروشندگان و واحدهای صنفی طی ایام نوروز افزایش یافته و با کوچک‌ترین تخلفی به ویژه در حوزه گران‌فروشی و کم‌فروشی برخورد قاطع صورت گیرد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه‌های دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، باید دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های عمرانی و اجرایی خود را بر اساس این سیاست‌ها تدوین و در طول اجرا به صرفه‌جویی و استفاده صحیح توجه داشته باشند.

لازم به توضیح است، در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، هر یک از دستگاه‌ها برنامه‌های خود را برای ایام نوروز و همچنین سال آینده تشریح کردند.

* تاکید نماینده نظرآباد در مجلس بر توجه جدی به دغدغه‌های فرهنگی رهبری معظم انقلاب اسلامی

در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزایش آگاهی همه مردم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: کشورهای غربی تلاش بسیاری برای منحرف کردن ذهن نسل جوان ما دارند و از این رو باید دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان امور فرهنگی برای رفع دغدغه‌های معظم‌له توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه ایام نوروز امسال مقارن و مصادف با ایام فاطمیه شده است،‌ برنامه‌های نوروزی باید متناسب با این ایام طراحی و بیش از گذشته بر ترویج معارف دینی تلاش شود.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر تهاجم فرهنگی تاکید فرموده‌اند و به طور قطع مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام فاطمیه فرصت بسیار مناسبی برای جذب بیشتر نسل جوان به معارف دینی است.

انتهای پیام/2302/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول